Leave a comment

picterman August 20 2018, 17:09:39 UTC
Не рахували собівартість електричних автобусів проти трамваїв з інфраструктурою?
Особливо невеликих бусів.
Бо мені ці речі, наприклад, все менше і менше з кожним місяцем подобаються - повністю бетонне місто без деревинки чи клумби з кущиком.
перше враження було - вау. А потім щось - не те якесь.

Reply

alex_shutyuk August 20 2018, 17:27:31 UTC
Електробуси мають меншу пасажиромісткість та ресурс, наприклад.
Колись бачив обрахунки, треба шукати. А стосовно якого міста йде мова в кінці коментаря?

Reply

picterman August 21 2018, 12:00:43 UTC
Звичайно. І конструювання величезних тролейбусів-трамваїв-автобусів з майже суцільним склінням корпусу та розробка під замовлення вагонів якраз показує боротьбу за "комфортний громадський транспорт". Це так. Але місто тоді перетворюється на суцільний вокзал. На суцільний обвішаний проводами вулик. на перший погляд спочатку всі ці скляні трамваї виглядають "вах", як я писав, але потім це діло набридає та починає втомлювати.
Електричні автобуси теж починають робити та конструювати "з нуля" - Альстом останній приклад. Сарай має вигляд "тягни-штовхай" у якого повертаються одразу чотири колеса при потребі. Але втомившися від "великих" мені все більше подобаються малі буси. Чому по них і запитав. Особливо такі як японський "ніхо-пончо" та турецький невеликий автобус, який почали продавати в Будапешт. Вони якось не так візуально "руйнують" міста своїми розмірами.

Reply

wld_falcon August 22 2018, 17:25:25 UTC
При великих пасажиропотоках малі автобуси починаюсь займати місця значно більше, ніж ідентичний за місткістю трамвай.
Типовий приклад під носом: Львів прямо мекка перевезень малими автобусами.

Reply

picterman August 24 2018, 15:04:01 UTC
Згоден ( ... )

Reply


Leave a comment

Up