Leave a comment

picterman August 24 2018, 15:04:01 UTC
Згоден.
Але "меккою малих автобусів" наші міста стали не тільки через "малі автобуси" а й через політику "орієнтації на приватного підприємця" в результаті чого міста перетворилися на "базари" з газелями.
Але з іншого боку я сам пережив приклад "великих автобусів" (ще Ікарусів і навіть Ікарусів-гармошок) та зараз "малих автобусів" - безперечно "ікарус" набагато комфортнішій за Газелі (на моє глибоке переконання Омелян в першу чергу повинен не "тахографи" пхати а автобуси а заборонити автобуси "класу в Газель" до експлуатації в країні) але "малі атобуси" просто швидше їздять. І зараз не потрібно як мої студентьскі роки робити Ікарус-кільковоз а автобуси самі стоять в черзі на посадку і відразу від'їжджають після посадки людей, які стоять в цивільній черзі а не штурмують машину...

Як тільки в нас в країні з'явилися це паскудство "Дельфіни" "Газелі" мені, ті хто їздив в Білорусь, розповідали що "там такого не має". Зараз ми в білорусів купуємо МАЗи а не свої ЛАЗи.

Чому я і питав про "інфраструктуру" - вона дорожча ніж самі трамваї а особливо коли зараз почали з'являтися електричні автобуси то думаю якраз краще на них орієнтуватися хоча б з однієї причини - економія на паливі які ми вже розучилися робити і купуємо його тепер у тих же білорусів.

Reply


Leave a comment

Up