Не рахували собівартість електричних автобусів проти трамваїв з інфраструктурою? Особливо невеликих бусів. Бо мені ці речі, наприклад, все менше і менше з кожним місяцем подобаються - повністю бетонне місто без деревинки чи клумби з кущиком. перше враження було - вау. А потім щось - не те якесь.
Електробуси мають меншу пасажиромісткість та ресурс, наприклад. Колись бачив обрахунки, треба шукати. А стосовно якого міста йде мова в кінці коментаря?
Звичайно. І конструювання величезних тролейбусів-трамваїв-автобусів з майже суцільним склінням корпусу та розробка під замовлення вагонів якраз показує боротьбу за "комфортний громадський транспорт". Це так. Але місто тоді перетворюється на суцільний вокзал. На суцільний обвішаний проводами вулик. на перший погляд спочатку всі ці скляні трамваї виглядають "вах", як я писав, але потім це діло набридає та починає втомлювати. Електричні автобуси теж починають робити та конструювати "з нуля" - Альстом останній приклад. Сарай має вигляд "тягни-штовхай" у якого повертаються одразу чотири колеса при потребі. Але втомившися від "великих" мені все більше подобаються малі буси. Чому по них і запитав. Особливо такі як японський "ніхо-пончо" та турецький невеликий автобус, який почали продавати в Будапешт. Вони якось не так візуально "руйнують" міста своїми розмірами.
При великих пасажиропотоках малі автобуси починаюсь займати місця значно більше, ніж ідентичний за місткістю трамвай. Типовий приклад під носом: Львів прямо мекка перевезень малими автобусами.
Соляріс молодці, активно освоюють гранти ЄС, зі дна підіймають троллейбусні мережі на Балканах. Причому після дизельгейту все частіше підіймається питання заміни автобусів на електробуси та троллейбуси.
До речі, одну фотку треба вкрасти, бо наші харківські горе-будівники почали вкладати аналог вкладання рейок за євротехнологіями, та потерпають від невдач. Подивіться як каркеласт вкладається у них (22 та 24 фото), і як у нас...
Comments 9
Reply
Reply
Reply
Особливо невеликих бусів.
Бо мені ці речі, наприклад, все менше і менше з кожним місяцем подобаються - повністю бетонне місто без деревинки чи клумби з кущиком.
перше враження було - вау. А потім щось - не те якесь.
Reply
Колись бачив обрахунки, треба шукати. А стосовно якого міста йде мова в кінці коментаря?
Reply
Електричні автобуси теж починають робити та конструювати "з нуля" - Альстом останній приклад. Сарай має вигляд "тягни-штовхай" у якого повертаються одразу чотири колеса при потребі. Але втомившися від "великих" мені все більше подобаються малі буси. Чому по них і запитав. Особливо такі як японський "ніхо-пончо" та турецький невеликий автобус, який почали продавати в Будапешт. Вони якось не так візуально "руйнують" міста своїми розмірами.
Reply
Типовий приклад під носом: Львів прямо мекка перевезень малими автобусами.
Reply
До речі, одну фотку треба вкрасти, бо наші харківські горе-будівники почали вкладати аналог вкладання рейок за євротехнологіями, та потерпають від невдач. Подивіться як каркеласт вкладається у них (22 та 24 фото), і як у нас...
( ... )
Reply
Leave a comment