Ну, я б сказала, стиль - як тисячі інших. Мені подобається лого, але використання гуглівської мітки для сервісу доставки - це як планета і руки для лого благодійної організації. І все-таки, мені в пошті подобаються традиційний синій і білий. Я б хотіла, щоб було зроблено стильно те, що уже є в пошті. І, до речі, використання лого і його частин у патернах і оформленні фірмового стилю - вважається дурним тоном серед дизайнерів.
По-перше, наскільки я розумію, це знецінює саме лого. Якщо його надто багато і з нього роблять візерунки, воно перестає бути "лицем", центральною частиною стилю. По-друге, це часто свідчить про те, що дизайнер або не зміг, або полінувався створити додаткові елементи, які б гармонійно поєднувались з лого, не відволікали на себе увагу і при цьому були характерні для фірми і використовувались всюди, де не можна поставити лого.
1. Нехай кацапи озвучать вартість того усього діла. 2. Чому кожна реформація починається у хіпстерів з логотипу а не відвідування відділення пошти і спостереженням ЯК воно працює? Чи зручно людям? Чи засране відділення? Чи задоволені тітки роботою? Люди відношенням? 3. Черговий кацапа робить ВДНГ (як було зроблено в Києві з колишнього Експоцентру...) 4. Якщо не помиляюся вже Укрпошту "реформували" в середині каденції "оранжевих" 2005-2010 років. Але там "євроремонти" робили... Потім правда закінчилося закупівлею китайський іграшок "поштальйон" на якусь неймовірну ціну..... 5. Київська пиздота занадто гарно живе щоб усвідомити що проблема не в херовому логотипові чи "брендінгу"...
цікаво укрпошта вже робить "електромобілі" "як дойчепост"... Як в європі (с).
Абсолютно згодна, бренд пошти - це те, як вона працює. Є купа нагальніших проблем, нід оновлення корпоративного стилю. Ще й у Saatchi&Saatchi! Але раз питають конкретно про зовнішній вигляд, то так і відповідаємо)
> 1. Нехай кацапи озвучать вартість того усього діла.
З тексту новини: "Разработчиком нового бренда стала компания Saatchi&Saatchi со штаб-квартирой в Нью-Йорке. Отвечая на вопросы журналистов о стоимости разработки нового бренда, Смилянский сообщил, что компания Saatchi&Saatchi сделала это бесплатно «на социальных основаниях».
Та в принципі дизайн норм, проблема лише в тому, що після зміни керівництва відділення стали працювати просто жахливо (було до 19:00, стало до 17:00, набрали абсолютно не кваліфікованих хамських працівників і т.п.), так що нові логотипи якось ну взагалі не компенсують поганого враження.
Но в целом не сравнить - я уж не говорю о том, что Укрпошта в жизни вообще никогда ни разу не доставляла посылку на другой день, а на Новой я так получаю регулярно.
Comments 30
Яке Ваше сталення до нового слогана? Як на мене, досить архаїчне, навіть, "совково"...
Reply
Reply
Reply
Reply
Ну, я б сказала, стиль - як тисячі інших.
Мені подобається лого, але використання гуглівської мітки для сервісу доставки - це як планета і руки для лого благодійної організації.
І все-таки, мені в пошті подобаються традиційний синій і білий. Я б хотіла, щоб було зроблено стильно те, що уже є в пошті.
І, до речі, використання лого і його частин у патернах і оформленні фірмового стилю - вважається дурним тоном серед дизайнерів.
Reply
Чому?
Reply
Reply
По-перше, наскільки я розумію, це знецінює саме лого. Якщо його надто багато і з нього роблять візерунки, воно перестає бути "лицем", центральною частиною стилю.
По-друге, це часто свідчить про те, що дизайнер або не зміг, або полінувався створити додаткові елементи, які б гармонійно поєднувались з лого, не відволікали на себе увагу і при цьому були характерні для фірми і використовувались всюди, де не можна поставити лого.
Reply
2. Чому кожна реформація починається у хіпстерів з логотипу а не відвідування відділення пошти і спостереженням ЯК воно працює? Чи зручно людям? Чи засране відділення? Чи задоволені тітки роботою? Люди відношенням?
3. Черговий кацапа робить ВДНГ (як було зроблено в Києві з колишнього Експоцентру...)
4. Якщо не помиляюся вже Укрпошту "реформували" в середині каденції "оранжевих" 2005-2010 років. Але там "євроремонти" робили... Потім правда закінчилося закупівлею китайський іграшок "поштальйон" на якусь неймовірну ціну.....
5. Київська пиздота занадто гарно живе щоб усвідомити що проблема не в херовому логотипові чи "брендінгу"...
цікаво укрпошта вже робить "електромобілі" "як дойчепост"...
Як в європі (с).
Reply
Абсолютно згодна, бренд пошти - це те, як вона працює. Є купа нагальніших проблем, нід оновлення корпоративного стилю. Ще й у Saatchi&Saatchi!
Але раз питають конкретно про зовнішній вигляд, то так і відповідаємо)
Reply
Reply
З тексту новини:
"Разработчиком нового бренда стала компания Saatchi&Saatchi со штаб-квартирой в Нью-Йорке. Отвечая на вопросы журналистов о стоимости разработки нового бренда, Смилянский сообщил, что компания Saatchi&Saatchi сделала это бесплатно «на социальных основаниях».
Подробности читайте на УНИАН: https://economics.unian.net/transport/1873689-ukrpochta-provela-rebrending-izmenila-logotip-i-slogan-foto.html"
Reply
Reply
Как работала отвратительно, так и будет. Посылки теряют, письма теряют, в отделениях хамят. Что тут логотип поможет?
Нова Пошта рулит.
Reply
К сожалению, НП испортилась. Уже теряли и посылки, и письма. Скандалы тоже были.
Reply
Но в целом не сравнить - я уж не говорю о том, что Укрпошта в жизни вообще никогда ни разу не доставляла посылку на другой день, а на Новой я так получаю регулярно.
Reply
Reply
Leave a comment