Ну, я б сказала, стиль - як тисячі інших. Мені подобається лого, але використання гуглівської мітки для сервісу доставки - це як планета і руки для лого благодійної організації. І все-таки, мені в пошті подобаються традиційний синій і білий. Я б хотіла, щоб було зроблено стильно те, що уже є в пошті. І, до речі, використання лого і його частин у патернах і оформленні фірмового стилю - вважається дурним тоном серед дизайнерів.
По-перше, наскільки я розумію, це знецінює саме лого. Якщо його надто багато і з нього роблять візерунки, воно перестає бути "лицем", центральною частиною стилю. По-друге, це часто свідчить про те, що дизайнер або не зміг, або полінувався створити додаткові елементи, які б гармонійно поєднувались з лого, не відволікали на себе увагу і при цьому були характерні для фірми і використовувались всюди, де не можна поставити лого.
Ну, я б сказала, стиль - як тисячі інших.
Мені подобається лого, але використання гуглівської мітки для сервісу доставки - це як планета і руки для лого благодійної організації.
І все-таки, мені в пошті подобаються традиційний синій і білий. Я б хотіла, щоб було зроблено стильно те, що уже є в пошті.
І, до речі, використання лого і його частин у патернах і оформленні фірмового стилю - вважається дурним тоном серед дизайнерів.
Reply
Чому?
Reply
Reply
По-перше, наскільки я розумію, це знецінює саме лого. Якщо його надто багато і з нього роблять візерунки, воно перестає бути "лицем", центральною частиною стилю.
По-друге, це часто свідчить про те, що дизайнер або не зміг, або полінувався створити додаткові елементи, які б гармонійно поєднувались з лого, не відволікали на себе увагу і при цьому були характерні для фірми і використовувались всюди, де не можна поставити лого.
Reply
Reply
Leave a comment