1. Нехай кацапи озвучать вартість того усього діла. 2. Чому кожна реформація починається у хіпстерів з логотипу а не відвідування відділення пошти і спостереженням ЯК воно працює? Чи зручно людям? Чи засране відділення? Чи задоволені тітки роботою? Люди відношенням? 3. Черговий кацапа робить ВДНГ (як було зроблено в Києві з колишнього Експоцентру...) 4. Якщо не помиляюся вже Укрпошту "реформували" в середині каденції "оранжевих" 2005-2010 років. Але там "євроремонти" робили... Потім правда закінчилося закупівлею китайський іграшок "поштальйон" на якусь неймовірну ціну..... 5. Київська пиздота занадто гарно живе щоб усвідомити що проблема не в херовому логотипові чи "брендінгу"...
цікаво укрпошта вже робить "електромобілі" "як дойчепост"... Як в європі (с).
Абсолютно згодна, бренд пошти - це те, як вона працює. Є купа нагальніших проблем, нід оновлення корпоративного стилю. Ще й у Saatchi&Saatchi! Але раз питають конкретно про зовнішній вигляд, то так і відповідаємо)
> 1. Нехай кацапи озвучать вартість того усього діла.
З тексту новини: "Разработчиком нового бренда стала компания Saatchi&Saatchi со штаб-квартирой в Нью-Йорке. Отвечая на вопросы журналистов о стоимости разработки нового бренда, Смилянский сообщил, что компания Saatchi&Saatchi сделала это бесплатно «на социальных основаниях».
Взагалі, якщо ми хочемо бачити сучасну Укрпошту, з новітніми відділеннями і хорошими автомобілями доставки, серед яких до речі будуть і електромобілі, то ребрендинг справа важлива. Нові автомобілі, обладнання, меблі та оздоблювальні матеріали відділень, мають бути оформлені в єдиному корпоративному стилі. Чи ви хотіли, щоб вони спочатку в різнобій не маючи розуміння як все має виглядати, закупили все, а потім підганяли під новий бренд? Це не є правильно, все має починатися з зальної концепції.
У вас всі хто вам не подобаються «кацапи», Саатчі міжнародне агенство, в данному випадку розробляв український офіс, і такі ж українці як і ви. Був відкритий безоплатний тендр, з трьох компаній відібрали варіант Саатчі. В рамках старого брендінгу вкладати кошти в оновлення відділень було б марною справою. Ребрендінг робиться для відокремлення відношення, разом з ребрендінгом будуть реформуватись відділення, відкритті нові.
Звичайно це поки все на словах, проте ваше зрадойобство ну зовсім не в касу.
2. Чому кожна реформація починається у хіпстерів з логотипу а не відвідування відділення пошти і спостереженням ЯК воно працює? Чи зручно людям? Чи засране відділення? Чи задоволені тітки роботою? Люди відношенням?
3. Черговий кацапа робить ВДНГ (як було зроблено в Києві з колишнього Експоцентру...)
4. Якщо не помиляюся вже Укрпошту "реформували" в середині каденції "оранжевих" 2005-2010 років. Але там "євроремонти" робили... Потім правда закінчилося закупівлею китайський іграшок "поштальйон" на якусь неймовірну ціну.....
5. Київська пиздота занадто гарно живе щоб усвідомити що проблема не в херовому логотипові чи "брендінгу"...
цікаво укрпошта вже робить "електромобілі" "як дойчепост"...
Як в європі (с).
Reply
Абсолютно згодна, бренд пошти - це те, як вона працює. Є купа нагальніших проблем, нід оновлення корпоративного стилю. Ще й у Saatchi&Saatchi!
Але раз питають конкретно про зовнішній вигляд, то так і відповідаємо)
Reply
Reply
З тексту новини:
"Разработчиком нового бренда стала компания Saatchi&Saatchi со штаб-квартирой в Нью-Йорке. Отвечая на вопросы журналистов о стоимости разработки нового бренда, Смилянский сообщил, что компания Saatchi&Saatchi сделала это бесплатно «на социальных основаниях».
Подробности читайте на УНИАН: https://economics.unian.net/transport/1873689-ukrpochta-provela-rebrending-izmenila-logotip-i-slogan-foto.html"
Reply
Взагалі, якщо ми хочемо бачити сучасну Укрпошту, з новітніми відділеннями і хорошими автомобілями доставки, серед яких до речі будуть і електромобілі, то ребрендинг справа важлива. Нові автомобілі, обладнання, меблі та оздоблювальні матеріали відділень, мають бути оформлені в єдиному корпоративному стилі. Чи ви хотіли, щоб вони спочатку в різнобій не маючи розуміння як все має виглядати, закупили все, а потім підганяли під новий бренд? Це не є правильно, все має починатися з зальної концепції.
Reply
В рамках старого брендінгу вкладати кошти в оновлення відділень було б марною справою.
Ребрендінг робиться для відокремлення відношення, разом з ребрендінгом будуть реформуватись відділення, відкритті нові.
Звичайно це поки все на словах, проте ваше зрадойобство ну зовсім не в касу.
Reply
Leave a comment