народ проти

Sep 04, 2012 14:04

друзі, у кого були ексцеси з МТС, пишіть в коменти ваші історії і чим вирішилося. хочу на своєму прикладі ще підзібрати матеріали і опублікувати ( Read more... )

корисні лінки, споживацькі експертизи, кому наґраду а кому забвєніє, питання

Leave a comment

Comments 21

yurko_sirko September 4 2012, 12:16:11 UTC
було не зі мною, а з приятелем і ще коли було не МТС, а UMC. відпочивав собі ввечері десь у кафешці і приблизно в той час неподалік сталось пограбування чи вбивство. оператор надав міліції інфу, хто був там поблизу о такій то годині і приятеля викликали до міліції, розпитували, чи нічого не чув, не бачив.

Reply

zzzulfiya September 4 2012, 12:46:29 UTC
дякую

Reply


МТС-ексцес:) mccola September 4 2012, 12:40:44 UTC
Іро, мушу зізнатися - у мене був жахливий ексцес з МТС якраз відразу після нашого веселого грецького вояжику. Я, дізнавшись про цифру платні за МТС по приїзді, хутко зібрався з силами, став рєзко отвінтістом сьомого дня і буддистом водночас, сказавши - хай на тому і окошиться, аби чого гіршого не сталося:)Так от, прошу не падати, краще сісти - виявилося, що мій телефончик, який я навіть не тягав із собою, а лишав в отелях відключеним ( стендбаєм) виставив мене на 1300 баксів!:)))) - автоматично намагаючись підключитися до мережі - сотні невдалих підключень за всі ті дні подорожі, але кожне - чогось варте, копійка ( ... )

Reply

Re: МТС-ексцес:) zzzulfiya September 4 2012, 12:47:41 UTC
ви зберегли контракт і цей номер, пане Миколо, чи переключились до іншого (оператора, пакета, номера?)

Reply

Re: МТС-ексцес:) mccola September 4 2012, 14:12:50 UTC
З огляду на деякі причини просто змінив пакет на більш раціональний. Залишаюся з цими невігласами ще й тому, що мене нарід знаходить за тим самими номером вже 15 років поспіль:))) Інколи це переважує інші прораховані вигоди. Та й покриття МТС у мене в Криму, в районі Гаспри, таки непогане. Так що - моя лояльність вже не знає меж!:)))

Reply

Re: МТС-ексцес:) zzzulfiya September 4 2012, 14:38:13 UTC
я восьмий рік користуюсь одним номером, і це також перевага для мене (єдина). а між тим, правила монополізації номера є порушенням конкурентного (антимонопольного) законодавства. закордоном в багатьох країнах Європи, і точно знаю, що в Швеції можна зберігати свій номер, змінюючи оператора. ось так.

Reply


pcix September 4 2012, 13:03:39 UTC
Зуля, по поводу МТС. История моего близкого товарища. Парень работал в ЮМС (тогда еще), и при увольнении сделал себе красивый номер. Что значит сделал - отследил в какой магазин этот номер направился, позвонил директору магазина и попросил придержать номер для себя, потом пришел и купил его по всем правилам (чек, все бумажки, коробка, короче все по-честному). В итоге получил номер припейда вида 095 ХХХ ХХ ХХ (Х - одинаковые цифры). Данным номером он не пользовался, а держал на случай если вдруг откроет свой бизнес, то такой контактный номер будет очень удобным для публикации в рекламе. Раз в месяц товарищ делал звонок с этого номера для того чтобы продемонстрировать активность (у операторов есть правило, если за некоторый период с номера не происходит никаких платных действий, то его ставят в неактивные, если еще некоторое время все также ничего не происходит и никто не обращается с претензиями то номер можно продавать заново, он считается утеряным абонентом). Кроме того товарищ регулярно пополнял счет, следил чтобы деньги на счету ( ... )

Reply

zzzulfiya September 4 2012, 13:07:46 UTC
дякую

Reply

whatsoeverr September 4 2012, 17:04:37 UTC
тупняк якийсь, аж не віриться що правда. притримали б красиві номери і продавали б собі втридорога.

Reply

pcix September 8 2012, 16:27:13 UTC
В припейде нет "золотых" номеров. Все равны, хоть 1254874 хоть 1111111. В этом и прикол. На такие номера идет полноценная охота, начиная с работников склада. На коробках с припейдом указан диапазон номеров, так как припейд активирован по умолчанию - купил, вставил, говори. Контракт же активируется в течение получаса после покупки (карте присваивается соответствующий номер - тут уже есть деление на "золотые", "платиновые" и прочие номера). Так вот, красивые номера припейда почти никогда не доходят до конечного абонента. Работники склада выслеживают диапазоны на коробках с карточками, вычисляют в каком диапазоне есть красивый номер, потом хитренько вскрывают коробку и номер тырят, списывая все на повреждение коробки при перевозке. Это самый простой способ утырить красивый номер и продать его втридорога. Потом тырят естественно продавцы, выкупая такие номера по номиналу, и потом торгуя их на черном рынке втридорога. Ну и схема выше, это уже высший пилотаж. С этим борется СБ, работники склада, работники биллинга, продавцы увольняются, ( ... )

Reply


romanuke September 4 2012, 15:41:04 UTC
Кілька років тому, у мами якось був серцевий напад, дзвонила на МТСівський номер 103 - а там якийсь сонний оператор каже: ви спочатку розкажіть мені, в чому проблема, а потім я вирішу чи зєднувати вас зі швидкою. Кажу - та зєднайте же ти мене зі швидкою напряму!!! - Ні, ви мені розкажіть, а я буду думати зєднати чи ні. Мало не вбила суку. Кинула мобілку і побігла до стаціонарного.
І ще всяке бувало. То тарифікація незрозуміла. То у них був період, кілька років тому, що відключали без попередження. Перед тим завжди присилали повідомлення, що у вас скоро борг і буде відключення. А тут, біжу на ділову зустріч, де маю зізвонитись по мобілці, як прийду, а мобілка здохла! Без жодного попередження. Тоді я їм написала скарги в усі можливі інстанції, що вони зірвали мені важливу зустріч. Згодом такі попередження повернули.
Я б поміняла, але теж цей номер уже хтознаскільки років.

Reply

zzzulfiya September 4 2012, 16:33:49 UTC
вони не мають права не з'єднувати напряму з телефонами екстрених служб - 01,02,03

Reply

whatsoeverr September 4 2012, 17:00:16 UTC
треба наполягати, поки абонент не покриється піною бгг

Reply


romanuke September 4 2012, 15:47:09 UTC
Згадала ще, пару місяців тому купила мтсівську картку, на дачу батькам. Тариф начебто такий, що кладеш 40 грн. на рахунок, і можеш говорити хоч рік, якщо звониш на мтсівські номери, бо дзвінки на мтс безкоштовні, а плата не помісячна. Здала в село до батьків малого. І тут - бах, мама не може до мене дозвонитись! А раптом що з малим? Виявляється, за два дні, що в неї був телефон, МТС зняв усі 40 грн., що були на рахунку! Я дзвоню операторам з матюками, і ВИЯВЛЯЄТЬСЯ, я вносила платежі як 20+20, а треба Одним Платежем, і мало того, його не можна було перекидати з мобілки на мобілку. Не кажучи, що ці послуги ще й треба додатково активувати. Про це все вони чомусь забули вказати на пакеті з карткою.

Reply

zzzulfiya September 4 2012, 16:35:07 UTC
"забудькуватість" вносити чітку і правдиву інформацію про послугу є обман споживача і є істотним порушенням Закону "Про захист прав споживачів", та "Про рекламу".

Reply


Leave a comment

Up