на вулицях Харкова ще можна знайти декілька таких острівних зупиник (якщо напрягти пам"ять, і згадати кожну місцину, їх нарахується близько 10, причому на найактивнішких міських магістралях), хочу сказати, що в сучасному темпі доріг і швидкості життя, обурливо те, що вони є і їх не демонтовано! Так як раніше, була зовсім інша кількість автомобілів, і для очікуючих трамваю, такі зупинки були комфортними і не несли ніякої загрози, але сьогодні вони скоріше ладні для самовбивць, а не для тих хто хоче безпечно дочекатись свого "залізного коня", так як одні з найрезонантніших ДТП у місті трапляються якраз на таких зупинках-острівцях, їх спричинює те що парканчики на цих зупинках залегкі, легко пошкоджуються вантажівками та джипами, і якийсь черговий п"яний водій на швидкості "вилітає" на зупинку, на якій вже після цього шансів залишитися неушкодженним дуже мало.
Це не недолік острівців, це питання до культури. Культури водіння в даному випадку. Але цей низький рівень культури свідчить не про те, що острівці - це погано і їх треба зліквідувати, а що культуру треба піднімати. Ну або примусово змушувати водіїв знижувати швидкість перед острівцями за допомогою тиж же лежачих поліцейських. Зрештою, на центральних вулицях Львова і так мало хто може розігнатися, тому ця проблема не є актуальною в моєму випадку. Ну і, звичайно, це потрібно робити в комплексі з іншими заходами для створення комфортного для пішоходів середовища, приміром, розміщення пішоходних переходів на рівні з тротуарами (не люди мають опускатися до рівня машин, а машини підніматися до рівня людей - їм це легше зробити). Приоритет на наших вулицях повинні мати пішоходи (вони ж користувачі громадського транспорту), а не авта
( ... )
Сама присутність острівців на дорогах, цілодобово заангажованими корками, уповільнює рух, і це призводить до того що демонтують не острівці, а цілі трамвайні маршрути, які таки несли у собі хоч якусь користь. Обурює що, те що не можуть удосконалити, - знищують, діють примітивними методами. Також, мені здається, що точно так як постає питання культури стосовно острівців, так точно воно постає і у випадку виходу з трамваю просто на проїжджу частину, до того ж стосовно цього випадку існує чітке правило дорожнього руху, що на таких зонах "зупинки" автівки мусять зупинитися і дочекатися повного закінчення зупинки трамваю, і це вже випадок більш відповідальний, виконання ПДР, додатково який ще контролює дорожній патруль.
Comments 3
Reply
Reply
Обурює що, те що не можуть удосконалити, - знищують, діють примітивними методами.
Також, мені здається, що точно так як постає питання культури стосовно острівців, так точно воно постає і у випадку виходу з трамваю просто на проїжджу частину, до того ж стосовно цього випадку існує чітке правило дорожнього руху, що на таких зонах "зупинки" автівки мусять зупинитися і дочекатися повного закінчення зупинки трамваю, і це вже випадок більш відповідальний, виконання ПДР, додатково який ще контролює дорожній патруль.
Reply
Leave a comment