Тры дні адпачывалі з жонкай у Львове і засталіся ў захапленні ад горада. Наташа нават выказала "крамольную" думку, пра тое, што Львоў лепшы за Вільню:) І мне цяжка з ёй не пагадзіцца:)
так, чытаў у знаёмага ў ФБ, што іх машыну на мяжы не прапусцілі з-за таго што сярод беларусаў быў адзін грамадзянін РФ (дакладней яго і не прапусцілі, а астатнія проста не паехалі з-за яго далей), а ехалі яны на канцэрт у Львоў
Хотів би зауважити, що роверів у Львові поступово більшає завдяки розвитку інфраструктури: прокладають велосипедні доріжки, роблять розмітку та встановлюють відповідні дорожні знаки. Правда, воно носить нерідко якийсь хаотичний характер, і доріжка, почавшись нізвідки з середини вулиці, може вести в нікуди, зникаючи на першому ж перехресті.
Треба додати також встановлення велосипедних парковок, без яких дуже незручно - куди ж ти припнеш ровера, коли приїдеш кудись? Поступово ними обзаводяться офісні центри, торгові центри, кафешки і магазини.
Крім інфрастуктури активному розвитку велоруху, на мою думку, заважали також низькі статки людей після розпаду Союзу, і складний рельєф міста: центр знаходиться у низині, в пойменній частині річки Полтва, нині загнаної в каналізацію, і підйоми доволі складно долати і тренованому (та ще й за відсутності інфраструктури).
так, бачыў адну веладарожку ў Львове, ходнікі былі падзеленыя на две часткі - адна для велаў, другая для людзей, і тая, што для людзей спрэс застаўленая прыпаркаванымі "карчамі":(
Вооось! Нам з мужам Львоў таксама падабаецца нашмат больш за Вільню :) Адно што - мне якраз здавалася, што беларускіх турыстаў у Львове даволі многа. Можа, таму, што якраз сёлета туды ламануліся ўсе нашы знаёмыя :)
Бачу, вы класна адпачылі :) З высновай цалкам згодная.
Comments 118
надо ехать
Reply
лудшый камент:)
Reply
Reply
мару паехаць, але муж мае расейскае грамадзянства, што ў сучасным стане адносінаў паміж Украінай і Расеяй дастаўляе клопату!
Reply
Reply
буду, напэўна, сяброў прасіць, каб у натарыюса запрашэнне зрабілі. а то могуць не пусціць.
Reply
Reply
(The comment has been removed)
Reply
Reply
(The comment has been removed)
Треба додати також встановлення велосипедних парковок, без яких дуже незручно - куди ж ти припнеш ровера, коли приїдеш кудись? Поступово ними обзаводяться офісні центри, торгові центри, кафешки і магазини.
Крім інфрастуктури активному розвитку велоруху, на мою думку, заважали також низькі статки людей після розпаду Союзу, і складний рельєф міста: центр знаходиться у низині, в пойменній частині річки Полтва, нині загнаної в каналізацію, і підйоми доволі складно долати і тренованому (та ще й за відсутності інфраструктури).
Reply
Reply
Адно што - мне якраз здавалася, што беларускіх турыстаў у Львове даволі многа. Можа, таму, што якраз сёлета туды ламануліся ўсе нашы знаёмыя :)
Бачу, вы класна адпачылі :) З высновай цалкам згодная.
Reply
Reply
Leave a comment