Kirsi Haapala kirjoitti
Beigbederin innoittamana tuotemerkeistä. Päätin itsekin listata mitä tuotemerkkejä tästä koneen äärestä on silmäyksellä nähtävissä (täytyy laittaa valot päälle, muuten en näe mitään. Tapanani on istua hämärässä, etenkin kun illat pimenevät yhä aikaisemmin enkä saa aikaiseksi kävellä valonkatkaisijalle, joka on huoneen
(
Read more... )
Comments 4
Ja mitäköhän tästä kaikesta muodin seuraamisesta itse kukin irti saa? Ymmärtäisin halun erottua. Mutta kun ei: kyse on halusta olla samanlainen. Samanlainen kuin mainoksessa, samanlainen kuin mainosta matkiva kaveri. t. Kirsi Haapala www.kirsihaapala.
Reply
Hyvin kiteytetty tuossa toisessa kappaleessa: Kyse on halusta olla samanlainen. Täytyy kuulua johonkin, ettei vaan jäisi yksin - tai ainakaan en keksi muuta syytä järjettömälle laumakäyttäytymiselle. En vaan tajua kuka haluaa olla sellaisessa seurassa, johon ei hyväksyttäisi jos ei pukeudu samoin kuin kaikki muut.
Ps. Inhoan kapeakärkisiä saappaita. Ihan totta. Kenen jalka on sen muotoinen? Epäkäytännöllistä, epämukavaa eikä edes näytä hyvältä.
Reply
Vastaus: Aika monenkin nykynaisen, luulen ma. ;D Kyllä se jalka pikkuhiljaa muotoutuu sellaiseksi suipoksi haltijan-jalaksi tms. kun se moneksi vuodeksi survotaan siihen piikkikärkeen. Mitens ne geishojen jalkojen sitomiset erosivatkaan tästä länsimaisen kenkämuodin kahlitsevuudesta?
Paitsi tietenkin jos suippokenkä ostaa oikeasti 4 numeroa liian isot kengät, jotta jalka mahtuu popoon. Sitten se suippo-osa jää tyhjilleen. Tätäkin kyllä näkee ja taitaa olla viisaampi ratkaisu kuin se jalan typistäminen teräväkärkiseksi kolmioksi liikavarpaineen.
Nimimerkillä naisten kenkämuoti on osa miehistä salaliittoteoriaa alistaa meirät
t. Kirsi H.
Reply
Legendan mukaanhan korkokengät ovatkin juuri miesten keino esineellistää naista hieman lisää. Nostavathan korkkarit naisen takamuksen mukavammaksi katsella.
Kumisaappaat kunniaan, sanon minä :D
Reply
Leave a comment