Leave a comment

Comments 14

tin_tina August 21 2012, 05:32:15 UTC
В сенсі історичних деталей - я, принаймні, ніяких особливих глюків не помітила. Можливо, з епізодом облоги Серапейону не все було точно і, зрештою, невідомо, чи Гіпатія була серед його захисників. Є ще одна деталь... в тому натовпі, який її замордував. більшість начебто становили жінки. Так я чомусь колись вичитала і запам"ятала.

Reply

vent_de_la_mer August 22 2012, 00:28:51 UTC
//в тому натовпі, який її замордував. більшість начебто становили жінки. //

Цікаво: виходить, що автори навмисно драматизували фільм. Так би все виглядало, як «конфлікт поміж жінками» - одні позаздрили іншій і все таке.

А так - груба чоловіча сила розплющує тендітну жінку, плюс еротичні аспекти (з Давюсом).

Reply

tin_tina August 22 2012, 04:18:30 UTC
Мені якось ідея про заздрість не спадала на думку, але може бути й так. А загалом - розфанатілі мегери, почули беззахисну жертву.

Reply


leonidukr August 21 2012, 07:14:50 UTC
Бачив той фільм. Але слід знати, що христийанство в Александрійі було сильно іудайізовано. До цього доклав руку Філон Йудейський. В той же час в Антиохійі хрестийани поводили себе зовсім інакше.
Зараз йазичники намайутьсьа взьати реванш, тому виставльйуть послідовників Хреста в поганому світлі. Але все, що нам треба, це відрізнити істинне від хибного.

Reply

slipa_ol August 21 2012, 08:08:15 UTC
а в якому світлі вони повинні їх виставляти якщо християни віками винищували язичників з корінням? було б дивно зворотнє.

Reply

leonidukr August 22 2012, 11:31:37 UTC
Тобто тепер йазичники вимагайуть помсти?

Reply

slipa_ol August 22 2012, 11:33:11 UTC
чомбийні

Reply


(The comment has been removed)

vent_de_la_mer August 22 2012, 00:30:50 UTC
О, треба буде почитати...

Reply


zynovij August 22 2012, 10:53:34 UTC
Дещо про історичу правдоподібність фільму:

"Як зауважив один з коментаторів «Агори»: «Впевнено можна казати, що Гіпатія була філософом і що її було вбито натовпом. Решта - фантазії авторів». Ця впевненість ґрунтується на одному-єдиному джерелі - повідомленні Сократа Схоластика, християнського автора V сторіччя. В новий час прогресизму цю древню історію було витягнуто на світ Божий та популяризовано англійським істориком-секуляристом Едвардом Ґіббоном в роботі «Історія занепаду та краху Римської імперії» (1787 р.) Ґіббон же перший пов’язав нищення Олександрійської бібліотеки та вбивство Гіпатії з християнами ( ... )

Reply

vent_de_la_mer August 22 2012, 16:33:30 UTC
Проблема у тому, що нам багато що доводиться сприймати на віру. Хтось прочитав Гіббона, хтось житіє Кирила і кожен переказав, як може, та ще й з поправкою на власні переконання.

В більшості з нас немає можливості зробити нормальний аналіз ситуації: передивитися доступні першоджерела, оцінити їхню об'єктивність і спробувати прикинути, що, прюблизно, мало статися у Александрії 5-го століття.

Отже - питання особистих симпатій + «хто що де почув».

У принципі, це як з історією України (особливо під час Другої світової).

Reply


Leave a comment

Up