Після невдачі, яка спіткала мене при першій спробі покататися поїздом Поліської вузькоколійки (бо в суботу він не ходить), довелось повернутися на північ Рівненщини наступного дня. Що з цього вийшло, розкажу й покажу нижче.
Таки з'їздив! Класно! Дякую за фото) Дуже красиві, згадав всі свої пригоди там. "Назва «Кукушка» походить з давніх-давен, коли на ній використовувались тепловози серії КУ. Також її в народі називають «поїздОк»." - Стосовно кукушки, то гадаю це більше пов'язано з характерним гудком/сигналом локомотива. Паротяги серії Ку, не думаю, що тут працювали. А поїздОк, то вже місцева вимова
( ... )
У скансенах нумерацію теж пам'ятаю, але кому куди треба перенести хату в такому селі?) Зарічне я й не планував, вирішив, що двох станційних точок для огляду вистачить (а вийшло навіть три). Зараз із пересадкою в Антонівці можна доїхати в Київ, Львів, Полтаву, Харків, теж непогано)
Comments 17
"Назва «Кукушка» походить з давніх-давен, коли на ній використовувались тепловози серії КУ. Також її в народі називають «поїздОк»." - Стосовно кукушки, то гадаю це більше пов'язано з характерним гудком/сигналом локомотива. Паротяги серії Ку, не думаю, що тут працювали. А поїздОк, то вже місцева вимова ( ... )
Reply
Зарічне я й не планував, вирішив, що двох станційних точок для огляду вистачить (а вийшло навіть три). Зараз із пересадкою в Антонівці можна доїхати в Київ, Львів, Полтаву, Харків, теж непогано)
Reply
Reply
Leave a comment