СТАНЦІЮ «ЧЕРВОНИЙ ХУТІР» ВВЕДЕНО В ЕКСПЛУАТАЦІЮ

May 26, 2008 10:13

23 травня 2008 року вводиться в експлуатацію нова станція метрополітену «Червоний хутір».


Станція споруджена за проектом авторів:
Головного інженера проекту - Хавіна Олександра Борисовича,
Головного архітектора проекту - Целіковської Тамари Олексіївни,
архітекторів - Гневишєва В. Л. , Кравченка Ю. О., Юхновського А. П.,
за участю Бадяєвої К. В.

Проектна документація станційного комплексу розроблена:
Генеральною проектною організацією - Державне підприємство «Проектний інститут Укрметротунельпроект» та субпідрядними проектними організаціями:

• Інститут “Київінжпроект” ВАТ “Київпроект” - в частині
благоустрою території, прилеглої до станцій метрополітену;
• Інститут ,, Київгенплан” - в частині пасажиропотоків;
• Інститут “Київдормістпроект” ВАТ “Київпроект” - в частині
вертикального планування і організації дорожнього руху;
• Науково-виробниче підприємство “Елетер” - в частині опалення
внутрішніх приміщень станцій;
• ДП ,, Спецавтоматика” - м. Київ - в частині пожежної та
охоронної сигналізації ;
• ДНВП ,,АСУ-АПК” - в частині програмно-технічного
комплексу моніторингу параметрів повітря;
• ТОВ ,, Енергопуск” - в частині пусконалагоджувальних робіт;
• ТОВ ,, НВО Залізничавтоматика”- в частині мікропроцесорної
централізації стрілок і сигналов.

Будівельна довжина дільниці - 0, 79 км;
Експлуатаційна довжина дільниці - 1, 09 км;
Кількість станцій - 1;
Пропускна спроможність дільниці - 40 пар поїздів на годину;
Провізна спроможність дільниці - 34,0 тис. пасажирів на годину;
Кількість додаткових робочих місць на дільниці - 78.

У складі станційного комплексу розміщені пасажирські, службові та технологічні приміщення, які забезпечують технологічну роботу систем та контроль за станом усіх конструкцій і технологічних систем як власне станції, так і прилеглих полуперегонів дільниці лінії метрополітену.

Зовнішнє опорядження станції.
Оскільки станція є підземним об’єктом, з зовнішнього опорядження присутні лише виходи з підземних переходів з накриттям їх павільйонів. Виходи являють собою парапет облицьований червоним гранітом Межерічського родовища.
Павільйони - сталевий каркас фарбований емалями типу «Металік» світло-сірого кольору, критий зверху структурованим синім полікарбонатом, з боків - склом
«триплекс». На самих входах встановлено двері типу «Метро».

Внутрішнє опорядження станції.
В інтер’єрі станції застосовані довговічні опоряджувальні матеріали. Стіни вестибюлів та розподільчих залів виконані з коричневого мармуру, колійні стіни - з бежевого мармуру, колони - з бежевого мармуру зі вставками з коричневого мармуру.
Підлога платформної дільниці та вестибюлів виконана з шліфованих плит гранітів Покостівського (сірого) та Межирічського (червоного). Край платформи - з сірого термообробленого граніту. Обмежувальна лінія - з вохристої керамічної плитки з об’ємною фактурою, що дозволяє відчути її людям з вадами зору.
Огородження сходів на платформу (труби та листи) виконані з нержавіючого металу.
Стеля платформної ділянки - з алюмінієвої рейки “Люксалон”, комбінованої з гіпсокартоном, зі світловою лінією скраю платформи та підсвітленням обік стіни.
Біля сходів у вестибюлі розміщені ліфти для інвалідів, шахти яких облицьовані бежевим мармуром.
Платформна частина відокремлюється від вестибюлів вітражем в рівні касового залу.
Стіни переходів облицьовані бежевою плиткою типу “Грес”, підлога - з ФЕМів червоного кольору. Переходи обладнані ліфтами для інвалідів.

Інвестиційна вартість за затвердженою проектною документацією становить 346 млн. грн., у тому числі:
- будівельно-монтажні роботи - 266 млн.грн.;
- пусконалагоджувальні роботи - 5, 3 млн.грн.;
- устаткування, обладнання та інвентар - 74,5 млн.грн.

Будівництво комплексу здійснено генеральною підрядною організацією - ВАТ
,, Київметробуд ” та субпідрядними організаціями:
ТОВ ,, Електрик” - електромонтажні роботи;
ВАТ ,, Київелектромонтаж” - електромонтажні роботи зовнішніх мереж;
КП ,, Спецавтоматика” - улаштування пожежної та охоронної сигналізації;
ЗАТ ,, БІМ - 5 “ - влаштування інженерних комунікацій;
ДАХК “Каскад” - улаштування пристроїв зв’язку і радіо;
ЗАТ ,,СБМП - 803“ - монтаж пристроїв АТРП;
НВП ,, Елетер” - опалення приміщень;
ПП ,, Спец матеріали Мастер” - улаштування вогнезахисного покриття;
ЗАТ ,, Будінжмережа - 5” - перекладки і прокладки зовнішніх інженерних мереж;
ТОВ ,, Промкомплекс” - монтаж ліфтів;
ЗАТ ,, КОТС “ - монтаж оптоволоконних пристроїв зв’язку;
ТОВ ,, ДМК” - монтаж систем мікропроцесорного керування рухом поїздів;
ТОВ ,, Ві - ком “ - улаштування пристроїв поїзного радіозв’язку;
ТОВ ,, Іл. - Пром ” - монтаж підвісних стель системи ,, Люксалон ”;
ДП ,, Сакура Т” ( концерн ) - монтаж вікон кас;
ВП ,, Металобуд ” - монтаж виробів з нержавіючого металу;
ТОВ ,, Адмір - Ал ” - монтаж підвісних стель системи ,, Люксалон ”;
УП СП ЩРБУ - дорожні роботи;
ТОВ ,, Енергопуск” - пусконалагоджувальні роботи.

Будівельно-монтажні роботи здійснено в терміни: початок робіт - вересень 2005 року, закінчення робіт - травень 2008 року.

Введення в експлуатацію станції «Червоний Хутір» з пасажиропотоком 34 тис. пасажирів у години «пік» поліпшить транспортне обслуговування жителів Харківського житлового масиву і прилеглих районів.

Враховуючи перспективу розвитку житлового будівництва, концепцію якого ухвалила містобудівна рада Головкиївархітектури (загальною кількістю проживаючих та працюючих 150,0 тис. чол.), це дасть змогу створити транспортний вузол з будівництвом міжміського або міжнародного автовокзалу, паркінгу, автостоянки для транзитного транспорту, комплексу об'єктів соціально-побутового призначення. До того ж, за сприятливих умов розвитку метрополітену станція може стати проміжним етапом продовження Сирецько-Печерської лінії до залізничного вокзалу.

Відкриття станції «Червоний хутір» відбулося о 14:00.
В урочистих заходах брали участь:
- київський міський голова - Л. Черновецький;
- перший заступник голови КМДА - Д. Басс;
- начальник ГУ транспорту - І. Шпильовий;
- начальник КП «Київський метрополітен» - П. Мірошников;
- генеральний директор КП «Київпастранс» - М. Ламбуцький;
- голова правління ВАТ «Київметробуд» - В. Петренко. та iн.




via http://www.metro.kiev.ua/ua/press-centre/news/news2228
Previous post Next post
Up