Новые тарифы на проезд в общественном транспорте

Dec 01, 2014 00:22

На сайте КГГА опубликован проект распоряжения с новыми тарифами на проезд в метро и наземном общественном транспорте. То есть, началось общественное обсуждение новых тарифов. Воспринимать этот документ как истину в последней инстанции, конечно, не стоит, но направление во многих деталях, наконец, понятно. Раньше в основном говорили только про разовую стоимость проезда в метро. Теперь хоть видно, какие варианты проездных могут появиться.

Ознакомиться с текстом проекта, проголосовать "за" или "против" его текущей редакции, а также высказать свое мнение по документу можно здесь:
http://projects.kievcity.gov.ua/projects/view.php?P=57
Также текст размещен под катом.

Что тут сказать? Я бы хотел сначала увидеть простое и понятное обывателю объяснение, куда и как будет потрачена разница между нынешними и новыми тарифами. А так, учитывая, что 4 грн за жетон в метро - это даже не 3,16 грн себестоимости поездки, то будь эти цифры хоть трижды обоснованы, реакция большинства населения на проект распоряжения слегка предсказуема. Даже с учетом появившейся в новых тарифах дифференциации стоимости проезда по количеству поездок, которую все ждут очень давно. Причем, я лично не против платить больше; тем более, мне хорошо известно, что в метро сейчас действительно все очень плохо. Но хочется понимать, куда пойдут деньги.

К примеру, сейчас метрополитен убыточен. При беглом просмотре документа складывается стойкое впечатление, что с новыми тарифами произойдет чудо и метрополитен только за счет тарифов превратится в прибыльное предприятие. Куда пойдет эта прибыль? На оплату старых долгов или закупку оборудования, которое нужно было купить еще лет 5 назад? На какие-то новые доселе невиданные фишки? На полную замену двух десятков старых эскалаторов, которым уже по 50 лет? На метро на Троещину? Вразумительный ответ на этот вопрос я найти не могу. Это уже не говоря о некоторых других нюансах, начиная от порядка распределения дохода за рекламу и заканчивая спорными моментами в законности процедуры утверждения новых тарифов. Если я таки допишу пост про оплату проезда, то это мы еще обсудим.



Відповідно до пункту 13 додатка до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 року № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)», постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року № 731 «Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів влади», наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 05 березня 2007 року № 191 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги міського електричного транспорту (метрополітену)», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 березня 2007 року за № 276/13543, наказу Міністерства транспорту та зв’язку України від 17 листопада 2009 року № 1175 «Про затвердження Методики розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 листопада 2009 року за № 1146/17162, наказу Міністерства інфраструктури України від 25 листопада 2013 року № 940 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус)», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 листопада 2013 року за № 2035/24567, з метою наближення тарифів на перевезення пасажирів до економічно обґрунтованого рівня:

1. Встановити:

  • тарифи на перевезення пасажирів у міському пасажирському транспорті - метрополітені, автобусі, трамваї, тролейбусі, фунікулері та міській електричці, який працює у звичайному режимі руху, що додаються;
  • вартість проїзних квитків у міському пасажирському транспорті - метрополітені, автобусі, трамваї, тролейбусі, фунікулері та міській електричці, який працює у звичайному режимі руху, що додаються;
  • заставну вартість пластикової безконтактної картки в розмірі 12,00 грн.

2. Кількість поїздок, яка може бути одноразово придбана на пластикову безконтактну картку, не може перевищувати 50 одиниць. Загальна кількість поїздок, яка може бути придбана на пластикову безконтактну картку, не може перевищувати 100 одиниць.

3. Термін дії пластикової безконтактної картки становить 6 місяців з дати придбання або останнього поповнення незалежно від кількості невикористаних поїздок. При цьому, вартість невикористаних поїздок, що залишилися на пластиковій безконтактній картці, термін дії якої закінчився, не повертається.

4. Проїзд пільгових категорій громадян здійснюється відповідно до вимог чинного законодавства України.

5. Визнати такими, що втратили чинність, розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):

  • від 12 листопада 2009 року № 1277 «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху», зареєстроване у Головному управлінні юстиції у місті Києві 03 грудня 2009 року за № 24/822;
  • від 05 серпня 2010 року № 569 «Про унесення змін до Тарифів на перевезення пасажирів у міському пасажирському транспорті - метрополітені, автобусі, трамваї, тролейбусі, фунікулері, який працює у звичайному режимі руху», зареєстроване у Головному управлінні юстиції у місті Києві 26 серпня 2010 року за № 25/851;
  • від 14 січня 2013 року № 27 «Про встановлення вартості разового квитка на проїзд міською електричкою та єдиного проїзного квитка «Міська електричка - трамвайні маршрути № 4, 5, спеціальні автобусні маршрути № 59, 60, 61 та тролейбусний маршрут № 28», зареєстроване у Головному управлінні юстиції у місті Києві 29 січня 2013 року за № 7/999.

6. Це розпорядження набирає чинності з дня його оприлюднення.

7. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника голови Київської міської державної адміністрації Ніконова І.В.

Голова                                                            В. Кличко

*****

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядженням
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
______________2015 р. № _________

ТАРИФИ
на перевезення пасажирів у міському пасажирському транспорті - метрополітені, автобусі, трамваї, тролейбусі, фунікулері та міській електричці, який працює у звичайному режимі руху

Вид послуг

Кількість поїздок

Тариф на 1 поїздку, грн

Перевезення пасажирів
(без використання пластикової безконтактної картки):

автобусом, трамваєм, тролейбусом, фунікулером

1

3,00

метрополітеном, міською електричкою

1

4,00

Перевезення пасажирів метрополітеном
(у разі використання пластикової безконтактної картки):

1-9

4,00

10-19

3,90

20-29

3,80

30-39

3,70

40-49

3,60

50

3,50

Керівник апарату                                                      В.Бондаренко

*****

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядженням
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
______________2015 р. № _________

ВАРТІСТЬ
проїзних квитків у міському пасажирському транспорті - метрополітені, автобусі, трамваї, тролейбусі, фунікулері та міській електричці, який працює у звичайному режимі руху

№№ п/п

Вид проїзних квитків

Вартість проїзного квитка, грн.

Для фізичних та юридичних осіб

Для студентів вищих навчальних закладів I - IV рівнів акредитації та учнів професійно-технічних навчальних закладів денної форми навчання

Для учнів денної форми навчання

на місяць

на другу половину місяця

на місяць

на другу половину місяця

на місяць

на другу половину місяця

1

2

3

4

5

6

7

8

Без обмеження кількості поїздок

1

На один вид транспорту

автобус

130,00

65,00

65,00

32,50

32,50

16,25

трамвай

130,00

65,00

65,00

32,50

32,50

16,25

фунікулер

130,00

65,00

65,00

32,50

32,50

16,25

тролейбус

130,00

65,00

65,00

32,50

32,50

16,25

метрополітен

300,00

150,00

150,00

-

37,50

18,75

міська електричка

150,00

75,00

75,00

-

37,50

18,75

2

На два види транспорту:

трамвай - автобус

250,00

125,00

125,00

62,50

62,50

31,25

тролейбус - автобус

250,00

125,00

125,00

62,50

62,50

31,25

трамвай - тролейбус

250,00

125,00

125,00

62,50

62,50

31,25

трамвай - міська електричка

260,00

130,00

130,00

65,00

65,00

32,50

тролейбус - міська електричка

260,00

130,00

130,00

65,00

65,00

32,50

автобус - міська електричка

260,00

130,00

130,00

65,00

65,00

32,50

трамвай - метрополітен

400,00

200,00

200,00

100,00

100,00

50,00

тролейбус - метрополітен

400,00

200,00

200,00

100,00

100,00

50,00

автобус - метрополітен

400,00

200,00

200,00

100,00

100,00

50,00

міська електричка - метрополітен

410,00

205,00

205,00

102,50

102,50

51,25

3

На три види транспорту:

автобус - трамвай - тролейбус

310,00

155,00

155,00

77,50

77,50

38,75

трамвай - метро - міська електричка

530,00

265,00

265,00

132,50

132,50

66,25

тролейбус - метро - міська електричка

530,00

265,00

265,00

132,50

132,50

66,25

автобус - метрополітен - міська електричка

530,00

265,00

265,00

132,50

132,50

66,25

4

На чотири види транспорту: автобус - трамвай - тролейбус - метрополітен

550,00

275,00

275,00

137,50

137,50

68,75

З обмеженням кількості поїздок метрополітеном

5

На один вид транспорту

метрополітен (46 поїздок)

150,00

75,00

75,00

-

37,50

18,75

метрополітен (60 поїздок)

190,00

95,00

95,00

-

47,50

23,75

6

На два види транспорту:

трамвай - метрополітен (46 поїздок)

260,00

130,00

130,00

65,00

65,00

32,50

тролейбус - метрополітен (46 поїздок)

260,00

130,00

130,00

65,00

65,00

32,50

автобус - метрополітен (46 поїздок)

260,00

130,00

130,00

65,00

65,00

32,50

міська електричка - метрополітен (46 поїздок)

270,00

135,00

135,00

67,50

67,50

33,75

трамвай - метрополітен (60 поїздок)

300,00

150,00

150,00

75,00

75,00

37,50

тролейбус - метрополітен (60 поїздок)

300,00

150,00

150,00

75,00

75,00

37,50

автобус - метрополітен (60 поїздок)

300,00

150,00

150,00

75,00

75,00

37,50

міська електричка - метрополітен (60 поїздок)

310,00

155,00

155,00

75,00

75,00

37,50

7.

На три види транспорту:

автобус - метрополітен (46 поїздок) - міська електричка

390,00

195,00

195,00

97,50

97,50

48,75

трамвай - метрополітен (46 поїздок) - міська електричка

390,00

195,00

195,00

97,50

97,50

48,75

тролейбус - метрополітен (46 поїздок) - міська електричка

390,00

195,00

195,00

97,50

97,50

48,75

автобус - метрополітен (60 поїздок) - міська електричка

430,00

215,00

215,00

107,50

107,50

53,75

трамвай - метрополітен (60 поїздок) - міська електричка

430,00

215,00

215,00

107,50

107,50

53,75

тролейбус - метрополітен (60 поїздок) - міська електричка

430,00

215,00

215,00

107,50

107,50

53,75

8

На чотири види транспорту:

автобус - трамвай - тролейбус - метрополітен (46 поїздок)

410,00

205,00

205,00

102,50

102,50

51,25

автобус - трамвай - тролейбус - метрополітен (60 поїздок)

450,00

225,00

225,00

112,50

112,50

56,25

Примітка. У вартості проїзних квитків, крім виготовлених на основі пластикових безконтактних карток, врахована вартість виготовлення карток.

Керівник апарату                                                      В.Бондаренко

Киев, стоимость проезда, НОТ, метрополитен

Previous post Next post
Up