В Wizair есть утверждённый заказ на рейс через два месяца. Сегодня получили от них сообщение, что наш отлёт сдвинули на день назад, а возврат на день позже что для нас не очень удобно. На их сайте нашел, что если такое извещение ранее 14 дней до рейса, то это как бы не считается и разговоры об отказе не принимаются, ну или можно попробовать
(
Read more... )
Comments 6
Reply
Dear ....
We regret to inform you that there has been a schedule change that affects your flight(s) under confirmation code . Please accept our sincere apologies for the inconvenience this change may cause.You have been automatically re-booked to another flight. In case you have been re-accommodated to a flight which operates outside of the original country of arrival or departure, you will still be able to choose original routes to re-book to (subject to availability of seats) when choosing re-booking option below.
.................................................
The seat you selected on your original flight is not automatically assigned to you on your new flight. A new seat will be assigned free of charge if you accept or rebook.
If the new schedule is acceptable, please log in on wizzair.com, retrieve your booking and click on the "Accept" option. If you accept the changes in any form, the contract between you and us will be deemed amended accordingly.
You can rebook to another flight operated by us on the same or - if necessary ( ... )
Reply
Обычно рядом с кнопкой перебронировать есть кнопка отменить заказ.
Я за эту зиму одни и те де билеты трижды бронировала заново и один раз забрала деньги.
Reply
Очень интересно, только никак не могу найти эту кнопку
Reply
Зайдите на этот заказ, обычно есть опция отменить получить 120% на их счету или перевести 100% себе на визу, или поменять на то же направление, другие даты
Reply
Не стоит выбирать 120%. если не успеть воспользоваться, то просто сгорает без возможности вытащить обратно на счет
Reply
Leave a comment