סילבסטר

Jan 04, 2005 02:57


כצפוי, היתה אחלה מסיבה. מלא אנשים נפלאים רוקדים שיכורים ומסטולים בהאנגר ענק, מעוצב והזוי, שמשמש בחיי היומיום כדירה של ארבעה חבר'ה מגניבים לגמרי (וגם רוב החברים שלהם כאלה). רוב החברות והחברים שלי היו שם, וגם הבחור. ואני כמובן אכלתי סרטים מכאן ועד רוסיה. כשעלה ה-MD (הראשון בחיי!), הפסקתי להיות עצבנית ומגעילה, ונרגעתי קצת. ב-5 הדקות הראשונות אפילו ( Read more... )

Leave a comment

Comments 4

menschkite January 6 2005, 07:56:08 UTC

שמח שהלך טוב. אני גם לקחתי MD והיה, כמובן, עשר בריבוע. נכון, לא מדהים בטירוף שלנו (בשביל זה היתה האקסטה הראשונה שלי...) אבל מאוד כיף. זה פשוט לא סם ש"מתפוצץ" כמו אקסטה, אני משער. היה כמו לשתות חגיגת, אבל קצת יותר.
החנן עם הזין הגדול גם לקח? זה לא עשה לכם נעים ביחד? זוגתי גם לקחה איתי (ועוד כמה חברים שלנו) וזה עשה לנו המון טוב לקשר. למעשה, היום נזכרתי שאקסטזי נכנס לשימוש לפני יותר מעשרים שנה כתרופה שנתנו מטפלים זוגיים לשיפור התקשורת או משהו כזה...

Reply

time_out1 January 6 2005, 10:29:49 UTC
לא יודעת. המסיבה, האנשים והמקום היו מגניבים, הסמים לא היו מדהימים, והחנן(התשובה בגוף השאלה. ולא בזין.) לא לקח (לא נגד, סתם מפחד). ואני, לא רק שלא אהבתי אותו יותר, אלא שהתבאסתי לגמרי ממנו (כאמור, עד שהוא נשפך בצד). אז אני ממש שמחה שהחוויה שלך היתה יותר טובה משלי, ושהזוגיות שלכם פורחת. באשר לזוגיות שלי, הבנתי שאחת הסיבות העיקריות לזה שאני לא חותכת, זה הפחד המטורף הזה של להיות עכשיו לבד, עם הרבה זמן לחשוב על הדכאון והבדידות הקיומית המודחקת הזאת.

ואגב אקסטזי, אנקדוטה קטנה: מטרת פיתוחו המקורית היתה כמדכא תאבון בקרב חיילים גרמנים במלחמת העולם הראשונה, אבל בגלל רגשות האמפתיה שהסם מעורר, רגשות שלא ממש רצויים בשדה קרב, לא נעשה בו שימוש במלחמה.
דווקא יכול להיות קטע מצחיק, מלחמה על אקסטה...

Reply

A quote menschkite January 7 2005, 09:38:41 UTC
One of my farorite songs ever is The Streets' Weak Become Heroes. It tells the story of his first e and what happened since. It goes:

"Imagine the world leaders on pills
Than imagine the morning after"

And if you trust my opinion on this, please download the Royksopp remix of this song. If you can't find it, I'll help.

Have a great year.

Reply

"Where you from what's your name and what you on..." time_out1 January 9 2005, 09:23:55 UTC
...אכן מגניב לגמרי- סמכתי ולא התאכזבתי

!ושנה מעולה גם לך

Reply


Leave a comment

Up