Якесь дуже суворе місто. При перегляді (а дивлюсь-читаю я досить повільно) мене не покидало відчуття, що от-от хтось з-за плеча як гаркне: "Schneller, schneller!".
Там якраз йшла реконструкція чи розбудова метро, схоже та сама, внаслідок якої вся вулиця була перерита, тому метро працювало (ця гілка) в обмеженому демо-режимі. Реального сенсу, наскільки я пам'ятаю, тоді ним користуватися не було.
тому шо ця лінія складається з трьох станцій - вокзал, бранденбурзькі ворота і бундестаґ. Жодна з них місцевим мешканцям не потрібна, лінією користуються туристи, які, утім, радше ходять пішки. Тому ці станції часто порожні.
багато берлінців вважає, шо це було нераціональне використання коштів.
"тонкі та витончені, як сучасна пральна машинка." - дуже влучне порівняння :). Хоча будівля симпатична. І взагалі, пост цікавий. Метро в них, схоже, що чистеньке, не те, що в Парижі. Чи то так на фото здається?
Ну, це реально так самі місцеві прозвали :) Принаймні, нам так казали. Станція нова, відносно недавно після ремонту і хм, мені паризьке метро не здалося таким вже брудним...
Трохи повонює, і на рейках є сміття. Але в мене свіжі враження лише від RER, а від справжнього метро лише трьохрічної давнини. Хоча й тоді ми ним мало їздили. Нова гілка, на Дефанс досить сучасна, навіть двері відчиняються автоматично, як в нас, а старі - так собі.
В мене теж застарілі. Хоча ми RER-ом лише двічі скористалися. Там ходили історії про повністю автоматичну гілку без машиністів, проте на ній покататися не вийшло :(
Comments 22
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
багато берлінців вважає, шо це було нераціональне використання коштів.
Reply
Reply
А ліхтарі включають, коли хочуть перевірити лампи - може, то той випадок.
Reply
З ліхтарями може бути. Проте вишок я ніяких не бачив....
Reply
Метро в них, схоже, що чистеньке, не те, що в Парижі. Чи то так на фото здається?
Reply
Станція нова, відносно недавно після ремонту і хм, мені паризьке метро не здалося таким вже брудним...
Reply
Reply
Reply
Leave a comment