З великим задоволенням переглядаю ще, і ще, і ще... Про Платона. А як Ви думаєте, на що він вказує? Що там намальовано? Як зернятко якесь. Може, так художник зобразив душу? Тоді в гробіку те, що залишилось від тіла. А який цікавий міф про Адама та диявола Ви знайшли! Дійсно, ура... Ще б знайшли, чому Адам та Єва спочатку одягнені, а потім майже голі. Щиро дякую та чекаю продовження.
Платон піднімає палець угору . Тут означає увагу, тобто слухайте пророцтво на свитку. Намальований ще місяць. Далі можна питати того чоловіка, про якого я Вам вже писав
( ... )
Про Адама та Єву. Хоча я повний "нуль" в іконографії, але мала теж таку версію, яку Ви написали. (Дещо все ж таки читала...). Мене з пантелику збивало те, що попереду вони були намальовані зовсім голі ( в Сучевиці). І не було ніякого стида та замовника. Тут, в Воронці, цього не видно,тому що попередні фрески пошкоджені. Лекції обов,язково послухаю. Дякую.
( ... )
Ну так, фрески з Сучевиці трохи заплутують ситуацію. Але прокоментую їх пізніше, коли до того дійду, бо я і так раніше ніж треба був втягнутий у вир дискусії про філософів. Це я про Петрауці. А я люблю поступово, так щоб детально розглянути фотографії, проаналізувати, знайти підказки, ще раз проаналізувати і тоді описати :)
Comments 11
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Про Платона. А як Ви думаєте, на що він вказує? Що там намальовано? Як зернятко якесь. Може, так художник зобразив душу? Тоді в гробіку те, що залишилось від тіла.
А який цікавий міф про Адама та диявола Ви знайшли! Дійсно, ура... Ще б знайшли, чому Адам та Єва спочатку одягнені, а потім майже голі.
Щиро дякую та чекаю продовження.
Reply
Reply
Лекції обов,язково послухаю. Дякую.
( ... )
Reply
Reply
Leave a comment