Leave a comment

Comments 7

btclub December 16 2012, 14:53:25 UTC
Давайце перліны!!!Можна ня перакладаць!

Reply

suziralnik December 16 2012, 23:56:51 UTC
Трэба нешта абраць, як цяпер кажуць, "пазаборысьцее" :)
Аўтар -- майстра мастацкага цытаваньня з ПСС У.І. Леніна і пастановаў апошніх зьездаў КПСС ды пленумаў ЦК КПСС :)) Бачна, што майстэрствам авалодаў настолькі, што шчыра атрымлівае задавальненьне ад практыкаваньня ў тым, у чым меў мабыць няшмат роўных сабе сучасьнікаў :)))

Reply

btclub December 17 2012, 16:57:42 UTC
Ну,Уладзіміра Ільліча,а таксама "дорогого Леонида Ильича",рэцытаваць наўрад ці цікава.Вось бы што-кольвек ад аўтара і каб з экстрапаляцыяй на будучыню,якая ў 1982-ім была для іх бяззаганна сьветлай.Дарэчы,а ён зараз як?

Reply


minskiy_virtual December 17 2012, 18:41:07 UTC
Классовый гуманизм, помню-помню. И пролетарский ещё, но это уже чистый Галич.

Reply

suziralnik December 18 2012, 07:28:53 UTC
А па-мойму яны аднолькавыя :) Бо клясавы ж і быў пралетарскі, паколькі пралетарыят быў "гегемон", тады як "працоўная інтэлігенцыя" прызнавалася нейкай "праслойкай" :) А калгаснаму сялянству прыпісаць нейкі гуманізм не дадумаліся нават савецкія ідэёлягі! :)))

Reply

minskiy_virtual December 18 2012, 14:14:03 UTC
Я, собственно, это имел ввиду:

Рассказ Старого Конармейца

Автор : Александр Галич - Русские плачи

Когда от скуки дохли лошади,
И нас косил под корень тиф,
Собрал людей комдив на площади,
И так людям сказал комдив:

'Плохое дело, братцы, конники,
Позор и трепет ни за грош,
А гады лекари, законники,
Твердят, что тиф разносит вошь.

Им вша конечно незнакомая,
Им, сукам, вша не по душе,
А вша простая насекомая,
И дело вовсе не во вше.

И надо силой нашей конною
Сместить скотов с лица земли,
И надо кончить с этой контрою,
Чтоб смуту сеять не смогли.

И только слово было сказано,
Как понял я, что быть тому,
Поймал жида четырехглазова
И утопил его в Дону.

И было мне признанье дружное,
И был воспет мой героизм,
И мне комдив вручил оружие
За пролетарский гуманизм.

Reply


btclub December 18 2012, 15:29:00 UTC
Тама вошай узьнята аўтарам,але не прапісана поўнасьцю.Ёсьць завязка сюжэта,а вось разьвіцьцё яго,кульмінацыя,а таксама павінная быць мараль адсутнічае.Можна,зразумела,правесьці паралелі,знайсьці рэмінісцэнцыі й адчуць алюзіі паміж антысеміцкай лініяй другой часткі драмы і тыфозна-ўвышавай першай,але,падаецца,што гэта будзе занадта заідэлягізіравана.

Reply


Leave a comment

Up