Leave a comment

Comments 4

onosamo February 19 2017, 18:43:38 UTC
Интересно как. Очень компактный.
А вот "в качестве аппаратуры для предупреждения столкновений с препятствиями на пути движения" -- его или нечто на его основе можно присобачить к КР для обеспечения полёта в режиме копирования местности?

Reply

stailker February 19 2017, 18:51:08 UTC

Типа да

Reply

rvun February 19 2017, 20:23:29 UTC
Мабуть треба робити дубльовану систему радар - оптика. Бо коли лупити КР не по папуасам, а скажімо по кацапам, то там 100% будуть засоби реб і лише на радар і gps, мабуть, покладатись не варто. А лазерний прилад сканування цілком може бути байдужим до реб, як і інерціальна система наведення на лазерних гіроскопах, яка ніби випускається в Києві. Ніби німці і норвежці використовують комбіновані системи наведення на ПКР.

Reply

onosamo February 19 2017, 20:46:48 UTC
Ось у Томагавка, наприклад, так:

" Політ відбувається на максимально низькій висоті (5 м над поверхнею моря) завдяки розвиненій системі позиціювання (GPS), контролю (DSMACN, TOA), тривимірної системи корекції траєкторії відповідно до рельєфу місцевості (TERCOM, Terrain Contour Matching - відстеження рельєфу місцевості)."

Тобто, у нього паралельно працюють, доповнюючи и коригуючи одна одну кілька систем -- GPS + оптичне розпізнавання місцевости з інерціальною системою наведення + радар.

Власне, радар працює не лише на попередження зіткнень з непередбачуваними перешкодами, але й на визначення положення -- серія вимірювань заганяється в буфер, де співставляється з даними мап в пам'яті. Ще цікавіше -- над водою використовуються мапи магнітних полів.

Reply


Leave a comment

Up