Sep 12, 2016 21:02
Проект-2015,
Чемодан вокзал Россия,
Суперджетопром,
Санкції,
Давай до свиданья!,
Ещенемного ещечутьчуть и встанем с колен,
Ан-140,
Нонобананостан,
клОАКа,
Трепещут на ветру нижние губы,
НеоОрдынтальцы,
Проект - ликвидация РФ,
Традиционно не надежный партнер - РФ,
монголокацапы,
ДП Антонов,
ЫЫО
Leave a comment
Comments 3
Стоимость обеих программ разработки - по 50 млрд руб. Но масштаб планируемого выпуска оказался невелик.
Дальнемагистральных судов планируется произвести шесть, региональных - максимум 100, рассказали «Ведомостям» федеральный чиновник и человек, близкий к ОАК. Эти цифры подтвердил другой федеральный чиновник, уточнив, что количество Ил-96 может быть увеличено до восьми.
Reply
Reply
"Это либеральное издание в последнее время пользуется всего одним авторитетным источником - ОБС (одна бабка сказала)".
Сам він, правда, взагалі ніякого підтвердження чи спростування не навів.
Щодо Ил-96 все настільки очевидно, що навіть коментувати нічого. Усе, що вони можуть придумати для цього літака, - це закупити кілька екземплярів для перевезень партійних бонз.
Щодо Ил-114, то на нього за східним кордоном чомусь покладають великі надії. Безпідставно великі, якщо згадати, що випробуваним його конкурентом є ATR-72, а тим часом ще й китайський MA60 (варіація на тему нашого Ан-24) впевнено завойовує популярність і ринок. Та й Ан-140 зарано починати нехтувати.
Але нехай. Їм вже SSJ завдав удару по бюджету, Погосян висмоктав усе, що зміг, і просить ще. То хай тепер ще два проекти тягнуть.
Reply
Leave a comment