30 серпня, у вівторок, з 16.30 до 18.30
Мережа соціальної журналістики запрошує поговорити за чашкою кави про результативність журналістських розслідувань та висвітлення резонансних соціальних тем, а також про соціальну журналістику з точки зору комунікацій та благодійної діяльності. Експертними думками поділяться Єгор Соболєв, керівник бюро журналістських розслідувань «Свідомо», та Павло Новіков, керівник проекту «Українська біржа благодійності», колишній головний режисер Нового каналу.
Зустріч у форматі медіа-кафе: передбачає цікаву та плідну розповідь експертів, питання-відповіді, подальше обговорення, дискусії учасників щодо ролі, проблем, стандартів та реалій соціальної журналістики в Україні.
У програмі два блоки дискусій:
«Журналістське розслідування на соціальну тему проведено та опубл
іковано: що далі?» від Єгора Соболева, а саме:
- Коли ми робимо журналістські розслідування і коли не робимо?
- Власні приклади журналістського розслідування на соціальну тематику (приклади колег з бюро журналістських розслідувань «Свідомо»)
- До яких результатів НЕ призводить висвітлення резонансних соціальних тем?
- Що ми робимо щоб ці результати з’явилися - спільні дії з іншими активістами, власний активізм.
«Про соціальну журналістику з точки зору комунікації та благодійної діяльності» від Павла Новікова, а саме:
«Клінічні приклади» взаємодії НДО та ЗМІ - якщо громадську думку формують журналісти (і медіа), то чому в Україні вкрай низький рівень довіри до громадських та благодійних організацій? Чи є в Україні адекватна суспільна діяльність або ж адекватне ставлення журналістів до цієї діяльності?- Благодійна діяльність корпорацій та медіа-покриття: де баланс? Якщо компанія "А" витратила на благодійність Х грошей, а хоче, щоб про це розповіли медіа (сума медіа-покриття становить 2Х), то це благодійність або чиста спроба заощадити на піарі?
- «Web Of Trust» - свіже слово в соціальній журналістиці і справжній громадській діяльності. Коли кожен може перевірити і підтвердити - в це вірять більше і в цьому беруть участь більше. Приклади роботи британських і німецьких комунікаційних платформ, присвячених благодійній діяльності.
Коли/де: 30 серпня 2011, вівторок, з 16.30 до 18.30, кафе в центрі Києва
Для кого: журналісти, редактори, рекламісти, PR-менеджери, медіа та громадські активісти, професіонали, які працюють у сфері соціальних комунікацій, загалом усі, кому цікава соціальна журналістика.
Умови участі: участь безкоштовна. Для участі необхідно заповнити
реєстраційну анкету на блозі
http://sotsialka.livejournal.com. Заявки приймаються до 28 серпня 2011 року до 20.00.
Для регіональних учасників організатори НЕ відшкодовують проїзд та проживання.
Підтвердження участі (телефоном та на e-mail), а також деталі щодо місяця проведення учасники отримають 29 серпня не пізніше 16.00.
Із запитаннями звертайтеся до Ольги Сушицької, моб. 067-243-63-55, e-mail sotsialka@gmail.com