Форум Посла США - це нова ініціатива Посла США в Україні п. Джона Теффта, метою якої є створення платформи для обговорення нагальних питань , тенденцій і впливів, які визначають порядок денний сучасного світу. В рамках цього проекту відомі фахівці та експерти зі Сполучених Штатів Америки приїдуть до Києва, щоб узяти участь в обміні думками щодо сучасних проблем розвитку України, Сполучених Штатів і світової спільноти. Американські фахівці, яких запрошують на форум, є лідерами у своїй сфері діяльності. Доповідачем на четвертій зустрічі, що проводитиметься у співпраці з
Мистецьким Арсеналом/Міжнародний фестиваль “Книжковий Арсенал” та за підтримки
Мережі соціальної журналістики, буде
Джозеф Галарно,
експерт з цифрових медіа та колишній генеральний менеджер цифрової галузі компанії Newsweek/Daily Beast
«Виживання і процвітання в умовах цифрової революції: чи є майбутнє у професійних медіа»
Цифрова революція не просто створила нові канали, якими ЗМІ можуть привернути увагу читачів; це трансформація, що загрожує самому шляхові, яким медіа індустрія робила свій бізнес протягом десятків років. Якщо б кожен міг стати письменником, журналістом або редактором де завгодно, чи зможе медіа індустрія вижити? Чи існує загроза для медіа свободи без застосування нових бізнес моделей? Приклади з американської журнальної й газетної індустрії ймовірно вкажуть потенційні напрями розвитку української видавничої справи.
Зустріч відбудеться
14 вересня 2011 р.
Адреса: Мистецький Арсенал, вул. Лаврська, 12
Презентація та обговорення - 17:00 - 18:15
(із синхронним перекладом)
Після закінчення заходу буде фуршет
Реєстрація обов'язкова! Для участі у майстер-класі необхідно заповнити
реєстраційну анкету на блозі
http://sotsialka.livejournal.com/. Заявки приймаються до 18.00 12 вересня 2011 року.
Результати відбору: Учасники отримають підтвердження реєстрації в залежності від наявних місць у вівторок 13 вересня до 14.00.
Довідка про спікера:
Джозеф Галарно ще недавно був директором з виробничих питань і генеральним менеджером цифрової галузі компанії «The Newsweek/Daily Beast Company», спільного підприємства з IAC (провідною Інтернет-компанією), яке публікує видання Newsweek.com, TheDailyBeast.com і понад десять тижневих додатків до журналу «Newsweek». Щомісяця ці випуски доходять до більше як 20 мільйонів читачів по всьому світу. Джо відповідав за стратегію, редакційні статті, дизайн, відео, технологію, мобільну рекламу, управління виробництвом, соціальні медіа та розвиток аудиторії у відділі цифрового бізнесу, а також за технологію галузі, виробництво, поширення, редакційні принципи й нерухомість у компанії загалом.
Перед тим, як перейти в «Newsweek», Джо працював технічним директором у видавництві «Thomas Publishing» (приватний глобальний провайдер у сфері бізнесової інформації) і був першим технічним директором журналу «New York Magazine» - багаторазового власника Національної журнальної нагороди. Перебуваючи на цих посадах, Джо брав участь у створенні центрів розробки програмного забезпечення у Києві й Санкт-Петербурзі. Ще раніше, коли він працював старшим менеджером відділу медійно-розважальної діяльності компанії «KPMG Consulting», серед його клієнтів були такі видавництва і фірми, як «The New York Times», «Advance Publications», «Philip Morris» і «JPMorganChase».
Зараз Джо часто виступає перед публікою з розповідями про цифрові медіа, працює за контрактом у Нью-Йоркському університеті, де викладає такі предмети, як управління цифровою продукцією і розвиток аудиторії, і є постійним викладачем і провідним науковим керівником курсу видавничої справи Єльського університету, де викладає цифрові медіа. Він регулярно проводить семінари з питань цифрових медіа для китайських видавців - і в Китаї, і у Сполучених Штатах. Джо є членом національної консультативної ради Форуму стратегії Інтернету і консультативної ради глобальних клієнтів «хмарних обчислень» Амазону. Джо одержав ступінь магістра в університеті Дюка і ступінь бакалавра з фізики в державному університеті Північної Кароліни, де був головним редактором студентської газети.