Василь Несвіт народився 8 березня 1939 року у с. Низи на Сумщині у родині залізничника.
У 1958 році він закінчив Люботинське технічне училище № 9, і почав працювати на Південній залізниці, обіймавши посади шляхового робітника, колійного майстра Харківської дистанції, головного інжернера та майшстра колійної машинної станції № 131, головного інженера служби колії, начальника технічного відділу залізниці, начальника служби колії, заступника начальника залізниці з колії та будівництва, а також начальника Харківського дирекції Південної залізниці та головного інженера Південної залізниці. У жовтні 1997 року Василя Несвіта було призначено начальником Південної залізниці, якою керував до 2000 року.
«Чё вы тут забыли! Это не пассажирская станция! - кричала она. - Я сейчас полицию вызову!»
У нас вообще железнодорожники говорят, что у них сейчас есть инструкция - информацию о всех фотографирующих вокзалы и прочую ж/д-инфраструктуру сдавать в органы. Мол, мы этого делать не станем, но вы, пожалуйста, тоже не слишком явно это делайте. Вроде, после "крымнаша" какие-то указания сверху
Comments 8
(The comment has been removed)
Reply
У 1958 році він закінчив Люботинське технічне училище № 9, і почав працювати на Південній залізниці, обіймавши посади шляхового робітника, колійного майстра Харківської дистанції, головного інжернера та майшстра колійної машинної станції № 131, головного інженера служби колії, начальника технічного відділу залізниці, начальника служби колії, заступника начальника залізниці з колії та будівництва, а також начальника Харківського дирекції Південної залізниці та головного інженера Південної залізниці. У жовтні 1997 року Василя Несвіта було призначено начальником Південної залізниці, якою керував до 2000 року.
https://uk.wikipedia.org/wiki/Несвіт_Василь_Андрійович
Сомневаюсь, что он в 5-летнем возрасте мог быть начальником станции. Семейная династия, скорей всего.
Reply
(The comment has been removed)
У нас вообще железнодорожники говорят, что у них сейчас есть инструкция - информацию о всех фотографирующих вокзалы и прочую ж/д-инфраструктуру сдавать в органы. Мол, мы этого делать не станем, но вы, пожалуйста, тоже не слишком явно это делайте. Вроде, после "крымнаша" какие-то указания сверху
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Leave a comment