вінницькі здається не з Берну, а з Цюриха. Ти у всіх тих трамваях їздив? Мені цікаво, як там справляють кошти за проїзд? Бо раніше всьо по талончикам, купленим в автоматах, їздив. А от у стокгольмських SL стоїть кондуктор на кожних дверях у формі і з цікавою такою скринькою для монет. Якось розгребу фоти, покажу
Точно, вінницькі з Цюриха (я ще засумнівавася коли писав, але перевірити в лом було)) Їздив тільки в краківському - там всередині автомати по продажу талонів, приймають лише монети. У водія купити талони неможна. Отже довелося з паперовими банкнотами проїхатися пару разів зайцем )) Ще в брюссельскьому автобусі їздив - там талон на годину проїзду купував у водія (привітний такий... відразу наші маршрутчики згадуються ))
то в Копенгагенському метрі так. Навколо жодного працівника, тільки автомат по продажу талончика, який приймає лиш монети. Я знав, що проїзд 24 крони, назбирав монет, але виявилося, що потрібна мені станція в іншій зоні, і там вже треба 36 платити. Ну де я поночі знайду ще 12 крон монетами? Довелося за 24 прокататися :) А в автобусах в Швеції - те саме. Водій - такий собі дідусь, мало того, що привітний, ще й чудово англійською розмовляє, все розказав, де виходити, де далі йти...
Comments 5
Reply
Reply
Ти у всіх тих трамваях їздив? Мені цікаво, як там справляють кошти за проїзд? Бо раніше всьо по талончикам, купленим в автоматах, їздив. А от у стокгольмських SL стоїть кондуктор на кожних дверях у формі і з цікавою такою скринькою для монет. Якось розгребу фоти, покажу
і дякую за підбірку!
Reply
Їздив тільки в краківському - там всередині автомати по продажу талонів, приймають лише монети. У водія купити талони неможна. Отже довелося з паперовими банкнотами проїхатися пару разів зайцем ))
Ще в брюссельскьому автобусі їздив - там талон на годину проїзду купував у водія (привітний такий... відразу наші маршрутчики згадуються ))
Reply
А в автобусах в Швеції - те саме. Водій - такий собі дідусь, мало того, що привітний, ще й чудово англійською розмовляє, все розказав, де виходити, де далі йти...
Reply
Leave a comment