якщо ж коротко, то виходить таке: - десятина стосувалась народу СЗ і виходячи з її призначення для нас не актуальна. - ми не бачимо, щоб хтось із апостолів вчив поганів давати десятину - ми не бачимо прикладу десятини в першій церкві (дії) - бачимо добровільні пожертвування і в першій церкві і до яких кликали апостоли - жертвувати потрібно з радістю, постійно та зростати в цьому
Є такі висновки..десь так;) Спостереження,які прийшли під час вивчення курсу "Римлянам, Галатам":10на як елемент єврейського закону не міг мати місце в проповіді спасіння по благодаті.Обов'язок 10ни для галат був би непрямим підтвердженням обов'язковості як в обрізання, так і решти закону /кашрута,наприклад/.. ІМХО
Comments 4
у кожного своя аргументація - і свої висновки ;)
Reply
основні висновки можна тут подивитись http://primerov.org/referaty-i-materialy/314-desyatina-v-novom-zavete.html
якщо ж коротко, то виходить таке:
- десятина стосувалась народу СЗ і виходячи з її призначення для нас не актуальна.
- ми не бачимо, щоб хтось із апостолів вчив поганів давати десятину
- ми не бачимо прикладу десятини в першій церкві (дії)
- бачимо добровільні пожертвування і в першій церкві і до яких кликали апостоли
- жертвувати потрібно з радістю, постійно та зростати в цьому
десь так
Reply
Спостереження,які прийшли під час вивчення курсу "Римлянам, Галатам":10на як елемент єврейського закону не міг мати місце в проповіді спасіння по благодаті.Обов'язок 10ни для галат був би непрямим підтвердженням обов'язковості як в обрізання, так і решти закону /кашрута,наприклад/..
ІМХО
Reply
Reply
Leave a comment