Leave a comment

Comments 95

astrik73 February 15 2013, 01:36:04 UTC
Файно. З штатива знімав?
Яку витримку і яке iso виставляв?
Хоча підозрюю що таки з рук - башти зі шпилями ніби трохи не в фокусі. Тоді то або "шевеленка", або лінза милить, або фокус промахнувся.
Але все одно подобається

Reply

rbrechko February 15 2013, 01:52:39 UTC
Дякую! Так, з штатива. Витримка 13 секунд, ісо - 200. Ну, і взагалі-то це панорама з двох кадрів, бо в один не хотіло влазити :) Щось мені здається, що мило дала програма склейки, бо з фокусом ніби не мазав, та й на окремих кадрах виглядає краще. Гм, щось я і не звернув уваги на шпилі після склеювання...

Reply

astrik73 February 15 2013, 03:19:03 UTC
та воно з першого погляду і непомітно, то я докулупуюсь :)
на моє око то ніби легке навіть і не "мило" а так ніби камера поїхала,
хоча на 13секундах і недивно, навіть штатив не завжди допоможе. (аби вітру не було, а штатив важкий, стійкий, і міцний) :)

Reply

rbrechko February 15 2013, 12:41:23 UTC
Вітру ніби не було, хіба що вібрація від транспорту, вже не пригадаю чи проїжджало щось тоді.
До речі, цілком може бути, що програма не справилась, бо шпилі є в обидвох кадрах.

Reply


mandrivnic February 15 2013, 06:04:41 UTC
мені здається,що лекий ефект мила дає не відсутність фокусу,а забагато яскравості в світлах.я би спробував прибрати яскравість в місцях з підсвіткою і думаю,від цього знімок би набув більшого контрасту і відповідно став би візуально різкішим

Reply

rbrechko February 15 2013, 12:46:51 UTC
Так, з обробкою можна буде ще побавитись.

Reply

oleksa_sref February 15 2013, 21:54:24 UTC
Згоден.

Reply

rbrechko February 15 2013, 21:56:42 UTC
Та й взагалі чим довше дивлюсь, тим більше проблем тут бачу :)
Дивно, що ніхто не звернув увагу на форму шпилів :)

Reply


voyager_a February 15 2013, 08:27:52 UTC
Гарне нічне фото. А з приводу різкості у верхній частині, то таке відчуття що під час зйомки фокус трохи пішов. А якою програмою склеював кадр?

Reply

rbrechko February 15 2013, 12:42:55 UTC
PTGui.
Маю підозру, що це програма не справилась, бо потім подивився на окремі кадри, а вони чіткіші.

Reply

voyager_a February 15 2013, 12:56:55 UTC
Я теж використовую цю програму. Але жодного разу не помічав щоб вона впливала на різкість.

Reply

rbrechko February 15 2013, 13:05:16 UTC
я теж раніше не помічав, але колись якась інша програмка інколи давала такі дефекти на місцях перекриття, може і тут так вийшло.

Reply


anderver February 15 2013, 09:11:35 UTC
Ще одна причина необхідності фішая чи ультраширіка)

Reply

rbrechko February 15 2013, 12:44:19 UTC
Так, ультраширік не завадив би, але не знаю чи заради кількох кадрів на рік вартує його купувати. Хоча якби був, то може і частіше би використовувався, а не тільки в критичних моментах.

Reply

anderver February 15 2013, 16:36:32 UTC
Для архітектури він просто необхідний! Шось типу 10-20 мм...

Reply

rbrechko February 15 2013, 16:55:43 UTC
от тільки зображення він спотворює :)

Reply


andrijo February 15 2013, 11:00:24 UTC
Я би вказали, то би на цей ефект мила би і уваги не звернув.
Зверху менше фонового світла , відповідно менший контраст+ засвітка до пропалу з вікон і тому видається менш різким. Правда перехід по місцю склейки занадто різкуватий.

А взагалі то маю алергію на дзвенячі фотки:)

Reply

rbrechko February 15 2013, 12:45:57 UTC
я теж його не помітив, поки не показали :)
а де місце склейки бачиш? :)

в кожного є на щось алергія ;)

Reply

rbrechko February 15 2013, 13:06:20 UTC
а дзвенячі фото, то які?

Reply

andrijo February 15 2013, 13:19:42 UTC
Трошки видно перехід чітко - розмито на рівні 1/3 зверху , а це можливо галюцинації :)
Та Ти ними не страждаєш - це коли фільтр різкості маніакально застосовують.

Reply


Leave a comment

Up