Трудящі кажуть :І та і та цікава.І обидва варті на увагу.Знаєш,я,здається,зрозумів в чому прикол)Він полягає в композції.Суцвіття сакури,саме по собі дуже красиве,займає в кадрі дуже велику площу.І коли воно не в фокусі,то сприймається як велика пляма,яка закриває майже пів-кадру.Коли вона в фокусі-постає питання:а що ж там,на задньому плані?Мабуть,правильніше було б сфокусуватися як на попередньому знімку,де в фокусі лебеді,а частину сакури прибрати з кадру.Чи можливо іншою оптикою з більшою глибиною різкості,навіть не знаю якою,в мене вона одна)
Я діафрагмою,на жаль,не керую,тому сказати,як воно вийде не можу.Логічно,що коли її прикрити,то ГР збільшиться.А чи є сенс-то в мене самого все шляхом проб і набивання гуль.При зйомці не завжди бачу,часто помилки свої помічаю вже під час обробки,або коли вже хтось підкаже.А взагалі тобі видніше)
Я теж при зйомці не завжди бачу, а потім вже за компом шкодую, що не зробив потрібного дубля :) Але в даному випадку при жорсткому денному світлі якби все будо в зоні різкості, то воно просто-напросто стало би плоским, і зовсім не відчувалась би відстань між планами. Ну, і імхо, такі сюжети не є цікавими, якщо весь кадр буде в зоні різкості. п.с. За думку все одно спасибі :)
Мені зрозуміла ідея виділити два плани, але як на мене, композиційно це не вдалось зробити на жодній з двох. Тут я практично погоджуюсь з mandrivnic На першому фото розмиті гілки сакури надто багато відволікають уваги. В другому, увагу зосереджено на квітах, та ще й доволі крупним планом, і мимоволі виникає питання а до чого тут лебеді. Як на мене при побудові компизиції варто також звертати увагу на сумісність чи то логічність планів чи сюжету. В даному випадку в мене асоціація, що та гілка сакури ніби штучно " приятгнута за вуха" в сюжет аби зробити то якось обємніше. І грання з ГР тут навряд чи поможе. Як варіант сюжету, котрий би був більш завершиним, міг би бути ціле дерево сакури на фоні лебедів. Тобто брати широку лінзу. Ставати поближче до дерева аби воно займало домінуючу частину кадру, але так аби лебеді знизу десь би проглядалис. Відкривати на повну дирку. І тоді фотати. Можливо в такому разі воно б сприймалось по іншому.
Щодо цього кадру, то погоджуюсь. Попередньо навіть не планував його показувати, оскільки композиційно він мене не дуже задовільняє. А от щодо попереднього маю трохи іншу думку, хоча там теж недоліків вистачає. А ще на попередній трохи вартувало би кропнути зверху - можливо тоді та гілка не буде настільки домінуючою. На жаль, повністю з деревом і лебедями кадру нема. Та й взагалі сумніваюсь, що при тих умовах його реально було зробити, а тим більше з широким кутом, бо тоді, по-перше, лебеді були би зовсім маленькими цятками (бо тут все-таки 105 мм), а по-друге, в кадр полізло би купа людей, а їх розігнати я би не зміг :)
Що до широкого кута - це помилка , сильно би віддалило би задній план . Також , враховуючи велику глибину різкості ширококутників , тло би дуже неприємно виглядало.
Поміг би довгофокусний , але ,як Ти слушно зауважив в коментах попереднього поста, не з цієї точки. Необхідно було би міняти точку , а це не виходило.
Comments 32
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
п.с. За думку все одно спасибі :)
Reply
Тут я практично погоджуюсь з mandrivnic
На першому фото розмиті гілки сакури надто багато відволікають уваги.
В другому, увагу зосереджено на квітах, та ще й доволі крупним планом, і мимоволі виникає питання а до чого тут лебеді. Як на мене при побудові компизиції варто також звертати увагу на сумісність чи то логічність планів чи сюжету. В даному випадку в мене асоціація, що та гілка сакури ніби штучно " приятгнута за вуха" в сюжет аби зробити то якось обємніше. І грання з ГР тут навряд чи поможе.
Як варіант сюжету, котрий би був більш завершиним, міг би бути ціле дерево сакури на фоні лебедів.
Тобто брати широку лінзу. Ставати поближче до дерева аби воно займало домінуючу частину кадру, але так аби лебеді знизу десь би проглядалис. Відкривати на повну дирку. І тоді фотати. Можливо в такому разі воно б сприймалось по іншому.
Reply
На жаль, повністю з деревом і лебедями кадру нема. Та й взагалі сумніваюсь, що при тих умовах його реально було зробити, а тим більше з широким кутом, бо тоді, по-перше, лебеді були би зовсім маленькими цятками (бо тут все-таки 105 мм), а по-друге, в кадр полізло би купа людей, а їх розігнати я би не зміг :)
Reply
Поміг би довгофокусний , але ,як Ти слушно зауважив в коментах попереднього поста, не з цієї точки.
Необхідно було би міняти точку , а це не виходило.
Reply
Reply
Reply
Reply
Leave a comment