Якщо фотографія хороша, то пофігу чим вона зроблена, більшості глядачів паралельно, яка техніка використовувалась (не паралельно тільки затятим фотодрочерам). Теоретично те саме мало б бути і з поганими картками, але в реальності все з точністю навпаки: висталяє фотограф якусь хуйню і гордо пише, що знято зенітом, і відразу з‘являється купа
(
Read more... )
Comments 11
Reply
Reply
Reply
Зеніт в рази дешевший навіть за мильницю, а роботи більше: плівка, проявка, друк, скан, ну і усвідомлення того що результат можна лише побачити після проявки. Більше часу і стимулу щоб думати до того як клацати.
логіку коментаторів зрозуміти важко. це можуть бути просто знайомі цієї людини. бачив не раз як трешові фотки коментувала купа людей, бо вони знайомі віртуально чи в живу з автором. факторів мільйон. дехто з зависті може коментувати чи не коментувати або ще щось.
справедливості на таких сайтах шукати нема сенсу. доречі найбільше коментують НЮ, не залежно ні від техніки ні від сюжету.
Reply
а цифра-аналог всьо до дупи, технічне виконання в більшості моментів теж можна в топку.
Reply
Reply
Вважаю, що добре фото не потребує назви. Все має бути видно. Та й однакові речі в різних людей викликають різні емоції - нащо пхати в коробку?
Reply
:))
можна більш обгрунтовано?
яка різниця скажем від застосування трьох фільтрів на плівку (це дозволяється, це ж супер ТРУ))) і редагування кольорів в адоб камера рав? сучасні камери нажаль не можуть ідеально передавати кольори, часто баланс білого промахується, не говорячи вже про плавні напівтони яких попросту нема. Це можна замінити тонуванням. Додамо "скудний" динамічний діапазон, який теж можна чуть підправити за допомогою RAW.
явний фотожоп з вклеюванням неба, чи штампом клонування ну чи будь-яке таке - злом можна вважати, але теж не завжди. Скажем попав в кадр на небі дріт. навіщо він там? заберем... кому від цього гірше стало? де тут синтетика.
Синтетика це швидше jpg з камери без обробки - тут видно зразу всі "автомати" камери, всі огріхи які допустив апарат.
Байка про те що старі фотографи не хотіли едітати свої роботи - брехня, не було тоді таких можливостей просто, використовували замість того всякі фільтри, насадки, специфічну проявку, реактиви, папір і т д.
Reply
Reply
:)
Reply
Reply
Leave a comment