Колонада на третьому фото була частиною оздоблення внутрішнього дворика, після знесення будинку, який стояв спереді, стала частиною фасаду. Варто було окремо засняти мармурову табличку над входом A Priori (біля Рожковича), це унікальний випадок архітектурного срачу в монументальній формі.
P.S. Міг маякнути, я би може і підказав пару цікавих ракурсів.
сегодня будет еще одна, последняя часть. Ужгород довольно компактный, если спланировать марщрут - хватит дня вполне. мы стартовали в 10, в 16 уже сидели в поезде
річка Уж шикарна. їздили великами вздовж неї від центру і до парку, скрізь гарно їдеться, скрізь красиво. на Набережній Незалежності ще велодоріжка поганенька є. вночі на набережній темно і страшно, навіть в центрі. так само темно і старшно на пішохідних вулицях: вулиці підсвічують тільки вивіски! (так було у 2009)
щодо дитячої залізниці - не працює. влітку 2009 Яценюк перед виборами якось там відновив залізницю, але це їй не допомогло.
Comments 7
Варто було окремо засняти мармурову табличку над входом A Priori (біля Рожковича), це унікальний випадок архітектурного срачу в монументальній формі.
P.S. Міг маякнути, я би може і підказав пару цікавих ракурсів.
Reply
Reply
Тоже хочу туда поехать.
Reply
Reply
У Дніпрі теж назв вистачає: Набережна Леніна, Заводська, Перемоги...
Reply
вночі на набережній темно і страшно, навіть в центрі. так само темно і старшно на пішохідних вулицях: вулиці підсвічують тільки вивіски! (так було у 2009)
щодо дитячої залізниці - не працює. влітку 2009 Яценюк перед виборами якось там відновив залізницю, але це їй не допомогло.
Reply
Reply
Leave a comment