Вінницька таксівка

Jul 04, 2011 01:21

А нумо скажіть мені не задумуючись, у якому ще місті в якості таксівок їздять довоєнні кабріолети? - Отож бо! Сам припух, коли побачив таке на вулиці. Шкода, що обидва рази, як я бачив те диво, я їхав у трамваї/тролейбусі, тож це найкраще фото, яке мені довелось зробити.




Хоча і цієї світлини вистачило, аби ідентифікувати авто. Отож знайомтаесь - Wanderer W23. Щирий німець. Свого часу входив до складу концерну Auto Union разом із Audi, Horch та DKW (до речі, теперішня емблема Ауді - саме скопійована із значка Auto Union, де чотири кільця символізували четвірку поіменованих вище компаній).

Але вернімося до нашого Вандерера. Модель W23 пішла на конвеєр у 1937 році, причому окрім кузову кабріолет випускалась іще у варіантах чотиридверного седану та універсалу, які протримались і виробництві до 41-го року (після війни марка автомобілів Вандерер відійшла у небуття).

Свого часу дане авто належало до середнього класу (не Хорьх, а тим більше не Мерседес, але вже і не Опель, щось типу теперішнього Пассату). Мало шестициліндровий рядний двигун об'ємом 2,7 літри та потужністю 62 кінські сили, що дозволяло розганятися Вандереру до 115 кілометри на години. Коробка передач пропонувалась лише механічна чотирьохступінчата. За помірної швидкості дана машина споживала 15 літрів бензину на кожну сотню кілометрів. Всього було зроблено коло 8 тисяч Вандерерів даної моделі усіх типів кузовів. Скільки із них припадало на кабріолет мені так знайти і не вдалося, але у Вінниці такий на ходу точно лише один. Так що поспішайте побачити на власні очі.

кАДри, ВІННИЦЯ, місТАМи

Previous post Next post
Up