Про швидкісний залізничний рух

Jun 07, 2012 14:21

Зйомка з кабіни машиніста потяга Hyundai, знято в районі Слов’янська (Донецька область).
Потяг розганяється до швидкості 163 кілометри на годину. Присутність cпортивного азарту detected.

image Click to view



У мене виникають питання по безпеці організації руху такого важкого снаряду на таких високих швидкостях.

Ну нехай перед прибуттям потягу на станціях лунає ( Read more... )

transport

Leave a comment

Comments 9

dmytro June 7 2012, 13:49:12 UTC
через Ворзель хюндаї не їздитимуть)

Reply

(The comment has been removed)

dmytro June 7 2012, 14:59:02 UTC
Козятин-Здолбунів

Reply

dmytro June 7 2012, 19:34:10 UTC
oops, sorry, you are right)

Reply


laci_ June 7 2012, 15:07:23 UTC
В Західній Європі 160 км/г - стандартна швидкість потягів класу Intercity (швидкісні потяги там їдуть 300 км/ч), колія теж не огороджена і немає охорони. І нічого, напевно вже звикли :-)

Reply

pan_grunia June 7 2012, 23:33:25 UTC
Ти правий, побудувати і утримувати огорожу упродовж усього шляху руху потягу - це утопія.

Коли я писав про огорожу, то думав про швидкісні потяги класу AVE в Іспанії, але порівнювати Hyundai та AVE не можна - це як друга ліга та вища ліга в футболі.

Більше того, для потягів класу AVE, наскільки я знаю, побудували окрему залізничну колію.

Проте, я передивився багато роліків на Youtube з швидкісними потягами, і не побачив жодного, де потяг би рухався через ліс. Для України прокладена автошляхова залізнична колія через ліс - це норма. А в лісі темні справи робляться.

Гаразд, забудемо про огородження, облаштуйте хоча б усі наземні переїзди з колією сигналізаціями та шлагбаумами, які не об’їхати і не обійти.

Reply

laci_ June 8 2012, 10:53:01 UTC
От і я про те ж - спеціальні колії будуються для справді швидкісних потягів класу TGV/ICE/AVE/Thalys/Eurostar. Вони мають великий радіус повороту, огороджені і навіть немають переїздів (принаймні у Франції) і розв'язок.
А 160 км/г - це звичайний потяг, а не швидкісний, а звичайні лінії ідуть і через гори, і через ліс :-)

Reply


lyoshko June 14 2012, 07:14:41 UTC
було 145 км/год, стало 160 км/год, набагато більше косуль не зіб'є.
хоча, звісно, з четвертину залізничних переїздів потрібно переробити на шляхопроводи, тоді буде легше

Reply


maxkozachenko October 14 2012, 21:29:38 UTC
Не дивлячись на швидкість потяга, абсолютно не припустимо перехрещувати ж/д та авто переїзди на одному рівні. Хтось повинен їхати зверху, хтось знизу. Не потрібно рахувати вартість тунелю, чи шляхопроводу - людське життя безцінне. Згадаймо трагедію у Нікополі, якби той автобус рухався під залізничним полотном, чи навпаки, не зламалося б більше 20 людських доль, а скільки родичів зараз би раділи за спільним столом і тд.

Reply

pan_grunia October 14 2012, 22:11:48 UTC
Є питання економічної доцільності та фінансових можливостей щодо будівництва естакад над залізницею.

Тому в реальності поступають простіше, за 10-15 хв до очікуваного проїзду потяга Hyundai перекривають автобільний рух і вішають амбарний замок на шлагбаум.


... )

Reply


Leave a comment

Up