Пряма мова з форуму
http://avianews.com/forum Я пошёл сдавать эти "электронные" билеты, потому что на сайте нет кнопки аннулирования билетов.
Сначала мне распечатали 6 билетов, при этом я написал пасп данные на шести вспом доках. Потом меня направили в другое здание в с специальную кассу #19, посоветовали купить бумаги в киоске и сказали, что
(
Read more... )
Comments 4
Конкурента бы УЗ хорошего:)
А на вопрос в голове:"Эх, почему я не родился в Англии или Европе?", я люблю отвечать себе: "Хорошо, что не в Сомали" :)
Reply
Reply
http://www.facebook.com/andrew.kornilov/posts/10151283020542524?comment_id=26650986&offset=0&total_comments=22
Reply
Ало, це сервісный центр e-kvytok.com.ua?
- Да.
- А підкажіть будь-ласка, я в касі здавав квитки 25 грудня 2012 року. 2 квитки Київ-Львів. Оплачував з картки. Гроші обіцяли повернути на ту ж картку, з якої оплачував. Ну руки не видали.
- Це не к нам. Ми не занімаєся возвратами, ми білєти продаєм. Дзвоніть в довідкову Укрзалізниці 465-21-11.
- Ало, це довідкова Укрзалізниці?
- Так.
- А підкажіть будь-ласка, до кого звернутися з приводу повернення грошей за здані у касі квитки?
- Це у фінансовий відділ. 465-47-09
- Дякую
- Ало.
- Приймальня, слухаю Вас.
- Скажіть, а у кого дізнатися як повернути гроші за придбані а потім здані квитки?
- А ви як їх купували?
- Через інтернет, карткою VISA.
- Це Вам треба бухгалтерію набрати. 406-98-48
....
Далі тут
http://www.facebook.com/oleksandr.akymenko/posts/10151441864166412
Reply
Leave a comment