дуже гарний репортаж, деякі роботи схожі на малярство Львівської живописної школи )))) сакрального малярства, і дуже схожі на карпатські ікони у старих церквах у Карпатах.... і зовсім не схожі на Волинські і Псковські. але самобутність річ особлива, щиро дякую за гарну мандрівку..... ))))
так напевне, але я також помітила деяку розірваність у відчуттях коли споглядаєш на іконостас поза межою церкви. в Олеському замку вісить також старий іконосатс, але якось не сприймається.... хоча скоріше я намагаюсь уявити церкву .. з іконостасом.
Усі ікони - українські. чстина виконана у Самбірському малярському осередку 19 ст, частина - у Судово-Вишенському та Риботицькому осередках 17-18 ст. Ситуація була така, що до сучасна Словаччина раніше мала дуже строкату етнічну структуру - поряд були села румунські, словацькі та українські, які належали до Перемишильської єпархії. Усе сакральне мистецтво східного обряду, яке походить з українських сіл та зберігається у словацьких музеях, виконано українськими майстрами. Тим часом етнічні словаки завжди сповідували латинський обряд, тому сакральне мистецтво має яскраво виражений католицький характер. При чім, їх мистецтво дуже класне і дивно, що вони не роблять акценти саме на ньому.
Ну так щоб пояснити, то їхнє більше реалістичне і просторове. Менш площинне.
Comments 4
але самобутність річ особлива, щиро дякую за гарну мандрівку..... ))))
Reply
Reply
Reply
Ну так щоб пояснити, то їхнє більше реалістичне і просторове. Менш площинне.
Reply
Leave a comment