Ну практика показує, що дорогі візитки дають в руки тим людям, яким вона потрібна, партнерам, клієнтам.... і великим тиражем дешевшим способом друку - всім навколо)
гм.... ну чому ж. залежно від ділових кіл і від візиток серед цих дизайнів є багато простих, але вишуканих
ось цікава візитка спеціаліста з безпеки, колишнього хакера Кевіна Митника: http://habrahabr.ru/blogs/design/25101/ не думаю що його візитку можна вважати моветоном. нормальна візитка, цікава така :)
Comments 11
Reply
Reply
Reply
якщо компанія має багато грошей, то може собі дозволити такі візитки роздавати всім навколо
а чому ні? :)
Reply
Reply
Reply
серед цих дизайнів є багато простих, але вишуканих
ось цікава візитка спеціаліста з безпеки, колишнього хакера Кевіна Митника:
http://habrahabr.ru/blogs/design/25101/
не думаю що його візитку можна вважати моветоном. нормальна візитка, цікава така :)
Reply
Reply
тому в рекламних цілях люди і відходять від норм етикету, хоча ці норми відомі всім :)
Reply
Leave a comment