Leave a comment

Comments 3

alex_kolodko February 11 2019, 22:55:28 UTC
Гарний розбір кожної сторони. А як щодо аргументу, що трамвайну мережу можна легше розгалуджувати і таким чином додавати маршрутів?

Reply

night_dreamer01 February 12 2019, 14:34:24 UTC
Чим більше розгалуждень, тим менша провізна здатність кожного окремого відгалудження. Себто, зробите з однієї трамвайної лінії сім маршрутів в усі кінці - матимете 45/7 ~ 6,5 трамваїв на годину на своїй лінії, ефективність і провізна здатність буде відповідна.

Метро теж можна розгалуджувати, хоч і з тими ж наслідками. Нові трамвайні мережі, у Франції, наприклад, часто працюють за принципом метро - з ізольованим рухом різних маршрутів.

P.S. Не те щоби це мінус, але враховувати це часто-густо забувають. Наприклад, було у мережі полотно на тему "ЛРТ в Києві", на якому пропонувалося через міст Патона прокинути 7 з 8 трамвайних маршрутів, що пропонувалися. Ось і думайте...

Reply


ext_2617843 February 19 2019, 12:39:16 UTC
Хоч ми і не дійшли порозуміння на ФБ - дякую за статтю, дуже гарні викладки для наших урбаністів ім. Петрука :)

Reply


Leave a comment

Up