а што бясьпечнасьць іншых людзей? што нормы эмісіі?
гісторыі аб амэрыканскай самадысцыпліне можах распавядаць немцам, аўстрыякам ці швайцарцам, у якіх с самадысцыплінай ўсё ў парадку, але патрабаваньні на стан аўтамабіля і тэхнічныя кантролі непараўнальна больш жорскткія чым у расеі.
зразумела што тэхасмотр машыны якая застаецца на ранчы нейкага каўбоя нафіг нікаму не патрэбны, але як толькі ягоны трабант выяжжае на хайвэй, альбо ў суседняе мясьцечка, г.гн. туды дзе ён можа пагражаць здароўю і бясьпецы іншых людзей - ня веру што непрацуючыя тармазы альбо чорны дым могуць застацца ягонай прыватнай справай. ня кажучы аб прфілі пнэўматык і іншых рэчах.
Re: ня веруmy_silencioAugust 19 2008, 07:36:41 UTC
Так, вырашае сам гаспадар аўто. Ніякіх нормаў эміссіі ў Флорыдзе пакуль, нашчасце, няма (але яны дакладна ёсць у Каліфорніі). Паліцыя мае права спыніць любы аўтамабіль, калі, напрыклад, не працуе лямпачка падсветкі нумароў (якія, дарэчы, ставяцца тут толькі ззаду аўто) і прапанаваць выпісаць штраф, скажам, на $100, альбо даць тыдзень на выпраўленне недахопу. Большасць абірае апошняе. Тэхагляд існуе для тых уладальнікаў, якія мадыфікавалі свае аўто: напрыклад, усталявалі колы метрам у дыяметры на свой Джып і г.д.
"Разговаривал с работником ЦРУ, профессионалом до мозга костей, говорившего на чистом русском языке. Россия стала для него не просто работой, а смыслом жизни."
Все годы советской "перестройки", с 1985 года, "русский отдел" ЦРУ возглавлял Эймс, платный советский шпион ПГУ КГБ. А "старшим офицером ФБР" был Хансен, также советский шпион, но не за деньги, а из бескорыстной. Таким образом, все сотрудники "русского направления" ЦРУ, с 1985 года, возглавлялись агентом ПГУ КГБ СССР. А в ФБР - советским шпионом Хансеном. В ЦРУ у Эймса была кликуха "Рик", а советский КГБ дал ему погоняло "Колокол". Если ваш знакомый был под началом "Рика", то он получал задания, опосредованно, от КГБ.
Показательно, что оппонент, пишущий вранье про США, лично знал бедную старушку, свою соседку, и не помог ей. Вот так вот. А американцы всегда помогут, и уж точно с голоду умереть не дадут. В этом и отличие...
Comments 41
(The comment has been removed)
(The comment has been removed)
(The comment has been removed)
(The comment has been removed)
а хто пасьля вырашае ці можа аўта ездзіць там дзе ходзяць людзі і ездзяць іншыя аўта?
Reply
(The comment has been removed)
гісторыі аб амэрыканскай самадысцыпліне можах распавядаць немцам, аўстрыякам ці швайцарцам, у якіх с самадысцыплінай ўсё ў парадку, але патрабаваньні на стан аўтамабіля і тэхнічныя кантролі непараўнальна больш жорскткія чым у расеі.
зразумела што тэхасмотр машыны якая застаецца на ранчы нейкага каўбоя нафіг нікаму не патрэбны, але як толькі ягоны трабант выяжжае на хайвэй, альбо ў суседняе мясьцечка, г.гн. туды дзе ён можа пагражаць здароўю і бясьпецы іншых людзей - ня веру што непрацуючыя тармазы альбо чорны дым могуць застацца ягонай прыватнай справай. ня кажучы аб прфілі пнэўматык і іншых рэчах.
Reply
Ніякіх нормаў эміссіі ў Флорыдзе пакуль, нашчасце, няма (але яны дакладна ёсць у Каліфорніі). Паліцыя мае права спыніць любы аўтамабіль, калі, напрыклад, не працуе лямпачка падсветкі нумароў (якія, дарэчы, ставяцца тут толькі ззаду аўто) і прапанаваць выпісаць штраф, скажам, на $100, альбо даць тыдзень на выпраўленне недахопу. Большасць абірае апошняе.
Тэхагляд існуе для тых уладальнікаў, якія мадыфікавалі свае аўто: напрыклад, усталявалі колы метрам у дыяметры на свой Джып і г.д.
Reply
Все годы советской "перестройки", с 1985 года, "русский отдел" ЦРУ возглавлял Эймс, платный советский шпион ПГУ КГБ. А "старшим офицером ФБР" был Хансен, также советский шпион, но не за деньги, а из бескорыстной.
Таким образом, все сотрудники "русского направления" ЦРУ, с 1985 года, возглавлялись агентом ПГУ КГБ СССР. А в ФБР - советским шпионом Хансеном.
В ЦРУ у Эймса была кликуха "Рик", а советский КГБ дал ему погоняло "Колокол". Если ваш знакомый был под началом "Рика", то он получал задания, опосредованно, от КГБ.
Reply
А под кем мужик работал, я не знаю.
Reply
Reply
Reply
Leave a comment