95 квартал був спочатку досить смішним. А потім якось перестав бути смішним. От наче все майже те саме, що було спочатку, але чомусь от не смішно і все. Я спочатку думав, що просто звичайний еволюційний процес - таке частенько буває (з письменниками, музикантами). А потім знайшов в інтернеті їхні виступи на російському телебаченні (року 2008 десь, але точно не пам'ятаю) - майже те саме, що для українського споживача, тільки трохи змінене. Тоді я спеціально передивився кілька випусків кварталу - дійсно, ті старі і смішні номери немає сенсу гнати в Росію - росіяни того не зрозуміють, бо там обігрувались наші реалії, а от останнє - можна без жодних змін і редактури гнати для російського глядача. Відповідно я зробив висновок, що мені квартал перестав бути смішним, бо його почали робити хоч і в Україні, але не для нас.
А от ці всі Кіркорови, Баскіни, Анфіси Чехови - так, взагалі без коментарів.
згоден з Вами... правда, ТБ не дивлюсь... тема цікава з точки зору сучасних технологій впливу на масову свідомість... і механізму свідомості окремої людини протистояти чи бути нездатною протистояти такому впливу...
Я інколи дивлюсь через IP-TV окремі канали (ТВі, БелСат-ТВ), а також деякі передачі з інтернету потім окремо (як раз Квартал колись дивився, приблизно з половину одного сезону Голосу країни).
Щодо впливу тевізійних (що важливо, бо у випадку інтернету чи інформаційних зведень агентства ОБС маємо, нмд, трохи інші механізми) технологій на масову свідомість - це питання насправді потребує досить ґрунтовного дослідження, починаючи з того, які взагалі верстви населення дивляться телевізор. За основу можна покласти соціологію, наприклад, дослідження з чим (цінностями, практиками, ідеологіями чи прихильністю до певних політичних партій) корелює споживання телевізійної продукції за даними European Social Survey (подібними дослідженнями нас час від часу тішить пан gluk16).
<За основу можна покласти соціологію> - тут теж є цікавий ньюанс... нішу соціології в Україні теж зайняли переважно "географічні" українці, а не українці україномислячі-люблячі... проблема в тому, що на території держави Україна проживають різноманітні групи населення, серед яких у групи етнічних соціокультурних українців-автохтонів черговий раз відбирають їхню самоназву, намагаючись поширити її на представників інших груп населення, що історично опинились на території України
( ... )
Comments 18
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
А от ці всі Кіркорови, Баскіни, Анфіси Чехови - так, взагалі без коментарів.
Reply
згоден з Вами...
правда, ТБ не дивлюсь...
тема цікава з точки зору сучасних технологій впливу на масову свідомість... і механізму свідомості окремої людини протистояти чи бути нездатною протистояти такому впливу...
Reply
Щодо впливу тевізійних (що важливо, бо у випадку інтернету чи інформаційних зведень агентства ОБС маємо, нмд, трохи інші механізми) технологій на масову свідомість - це питання насправді потребує досить ґрунтовного дослідження, починаючи з того, які взагалі верстви населення дивляться телевізор. За основу можна покласти соціологію, наприклад, дослідження з чим (цінностями, практиками, ідеологіями чи прихильністю до певних політичних партій) корелює споживання телевізійної продукції за даними European Social Survey (подібними дослідженнями нас час від часу тішить пан gluk16).
Reply
Reply
Leave a comment