Розвиток Київського метрополітену та Троєщина

Sep 09, 2013 21:02


Сьогодні я зачеплю досить банальну, ба навіть, попсову тему - метро на Троєщину. Цей стратегічний містобудівний проект давно перетворився у мем, але це все-одно не понижує серйозність теми.
Власне, писатиму я не лише про Троєщину, а про всю нову гілку метро, яка із цього діла випливає. Згідно з офіційними планами ця гілка називатиметься Подільсько- ( Read more... )

економія, Троєщина, Київ, Київські проекти, метрополітен, громадський транспорт

Leave a comment

Comments 6

С днём рождения!!! stafford_k September 10 2013, 01:59:40 UTC

... )

Reply

Re: С днём рождения!!! ljutty September 10 2013, 07:20:03 UTC
Дуже дякую!

Reply

Re: С днём рождения!!! stafford_k September 10 2013, 09:32:54 UTC
Пожалуйста.

Reply


(The comment has been removed)

ljutty September 10 2013, 07:19:40 UTC
1) Вантажні поїзди можуть їздити в час, коли нема годин пік у метро. В такі періоди вагони метро можуть їздити по одному з Петрівських мостів, як це відбувається зараз, із відповідним інтервалом, а по другому мосту можуть їздити вантажні поїзди.
2) Так, я з цим погоджуюся і згадав про це у кінці допису. На вулиці Бальзака я акцентую увагу, бо це вже готова інфраструктура, яку необхідно, я переконаний, використовувати.
Ми економимо кошти, користуючись наявною інфраструктурою, і таким чином вивільняємо гроші для будівництва нових ліній
3) Можливо, і розкіш, але сама ідея будівництва Подільсько-Воскресенського мосту є надзвичайним марнотратством. Тому надання йому статусу автомобільного мосту, є прийнятним компромісом. Плюс, у перспективі, ним можна буде пустити швидкісний трамвай із Воскресенки та Троєщини на Поділ. Чому трамвай - бо він дешевший, чому в перспективі - бо, навіть, метро цим мостом швидко не побудують, а після втілення викладених в моєму дописі ідей необхідність у цьому додатковому сполученні буде не пріоритетною.

Reply

xan_ua March 19 2014, 15:32:16 UTC
1) Контактна рейка потрабляє в габарит рухомого складу залізниці, тобто потрібно виготовляти поїзди по спец. проекту, з можливістю живлення від контактної мережі змінного струму 25 кВ, що мжливо, але має свою марнотратну ціну при розробці, побудові, та експлуатації (поїзд буде возити тяжкі трансформатори в кожному другому вагоні).

Reply


xan_ua March 19 2014, 15:28:24 UTC
>Пом’янемо цю особливість. Адже після урочистого запуску Троєщинського швидкісного трамваю було б надзвичайно наївно сподіватися, що вона досі жива.

Куме, видихайте, там навіть після реконструкції лежать рейки типу Р, а не Т, а ширина колії в Києві однавкова у всього транспорту.

Reply


Leave a comment

Up