Уже известно - при перегонке из депо в депо в центре зацепил бордюр и дом... Вагон очень плох в кривых. Потому в Киеве он пригоден только на троещинском скоростном.
Цікаво, чому рішили брати поляка, а не Електрони? Дорожчі? Погано себе проявили? Хочуть спробувати альтернативу? Нє, ну ясно що це скоріш всього риторичне питання, але все ж )
А кондиціонери для пасажирів в Електронах взагалі були анонсовані?
Тому що, Песі нікуди було сбагрити ці вагони, які робилися під Москву. Там лавочку закрили і завод поставили в незручне становище. До речі, перший вагон Електрону на рейках 1524 мм - також не змогли продати росіянам у СПб. От і виходить, що Київ купує те, від чого відмовились інші.
Анонсована можливість встановлення кондиціонеру не означає його фактичне встановлення. Наприклад тіж Богдани тролейбуси, можуть йти оснащенними кондиціонерами для водіїв, а можуть ні. Опція. Тому і задав питання про те, чи відомо, яку саме комплектацію закупив Київ.
На сьогодні відмова Росії від українських трамваїв цілком логічна і якщо їх взяв Київ, то що в цьому поганого?
На скільки мені відомо Електрон не належить Порошенко. Його ж Богдан. Звідки інформація про Електрон? Мені в інтернеті таких згадок знайти не вдалося.
Comments 11
( ... )
Reply
Reply
в соц сетях и на новостных порталах тоже интересовались - откуда уже у нового состава такие следы :)
Reply
Reply
А кондиціонери для пасажирів в Електронах взагалі були анонсовані?
Reply
http://eltrans.electron.ua/trams/ - кондиціонер анонсований, третій абзац.
Reply
На сьогодні відмова Росії від українських трамваїв цілком логічна і якщо їх взяв Київ, то що в цьому поганого?
На скільки мені відомо Електрон не належить Порошенко. Його ж Богдан. Звідки інформація про Електрон? Мені в інтернеті таких згадок знайти не вдалося.
Reply
Новина тут: http://ipress.ua/ru/news/sanktpeterburg_otkazalsya_ot_lvovskyh_tramvaev_100346.html
Reply
Leave a comment