ԱՌԱՍՊԵԼՆ ԱՆՄԱՀ Է. ԿԵՑՑԵ՛ ԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆԸ

Apr 06, 2012 01:01


Հորինված պատմության հիման վրա կարելի է
կանխատեսում կատարել միայն հորինված ապագայի
համար, իսկ մենք բոլորս ապրելու ենք մեկ այլ
ապագայում՝ իրական։

․․․ ժամանակակից աշխարհն այնքան էլ դիմացկուն
չէ սեփական անցյալում կատարվող փոփոխությունների
նկատմամբ, ինչպես դա կարող է թվալ։
Ալեքսանդր Ռոզով,
«Արեւն առագաստների վրա»
Այս տարվա գարնանը Արմակադ ցանցային դահլիճում ( Read more... )

հայագիտութիւն, գիտութիւն, Ինքնաճանաչողութիւն, աշխարհ, մարդիկ, հոդվածներ, Քարահունջ, Ազգային գաղափարախօսութիւն, Վաչագան Վահրադյան, Հրաչ Մարտիրոսյան

Leave a comment

anonymous April 9 2012, 12:31:58 UTC
Հարգելի mar_amirchanyan, ես չեմ էլ փորձել բանավիճել Հրաչ Մարտիրոսյանի հետ ըստ նյութի էության, քանի որ այդ հարցով ինքս չեմ զբաղվել, այնպես որ ինչ-որ որոշակի փաստարկներ կամ կարծիք «Քարահունջի» մասին չէի էլ կարող ունենալ․ ոչ լեզվաբանական, ոչ էլ՝ պատմաբանական։ Հոդվածն առհասարակ վերաբերում է ոչ թե գիտության այս կամ այն ճյուղին՝ լեզվաբանությանը կամ պատմագիտությանը, այլ գիտական եղանակի հարցերին, մեթոդաբանությանը։ Այսինքն գիտական ենթադրույթի եւ ապացուցված փաստի, չհաստատված տեսության եւ հերքված տեսության, անհավանական պնդման եւ սխալ պնդման հարաբերությունների, շարադրանքի տրամաբանական հետեւողականությանը եւ նման այլ հարցերին։ Այնպես որ իմ հոդվածի վերաբերյալ ձեր գնահատականների աղբյուրը ես չհասկացա։ Մասնավորապես՝ «ուռա-հայրենասիրական»-ի պիտակը․ ես հայրենասիրության մասին առհասարակ ոչինչ չեմ գրել։ Ճիշտ հակառակը․ հայրենասիրության գաղափարը առաջ է տարել իր հոդվածում հենց Հրաչ Մարտիրոսյանը, որից ես մեջբերումներ եմ արել։ Այսինքն, իմ ամբողջ հոդվածի իմաստը հենց գիտական մոտեցման, գիտական եղանակի կիրառման անհրաժեշտությունն է, որը «քարահունջականների» մոտ չկա՝ ( ... )

Reply

Մաս չորրորդ anonymous April 10 2012, 08:47:09 UTC
Դուք գրում եք, որ «բնիկության հարցը հնդեվրոպական մայր-հայրենիքի հետ շաղկապելը» մեթոդաբանական սխալ էր։ Գուցե։ Բայց այդ սխալը իր հերթին կապվում է մեկ այլ հարցի հետ․ թե ինչ է ազգը։ Ազգը ինձ համար լեզուն է, ու միայն լեզուն։ Բայց ինքը լեզուն փոփոխվող երեւույթ է։ Այսինքն ցանկացած ազգ սահմանափակ է ժամանակի մեջ, քանի որ լեզվի հնագույն վիճակները արդեն անըմբռնելի են դառնում։ Բայց եթե դիտարկենք լեզվի եւ դրա կրողների բարեշրջական, ժառանգորդական փոփոխությունը ապա կարող ենք խոսել ազգերի ավելի ընդարձակ սահմանման մասին, եւ ազգի «ագին» կարող է հասնել մարդկային պատմության հեռու խորքերը։ Տվյալ դեպքում՝ հնդեւրոպական միասնության խորքերը։ Ուրեմն եւս մի նոր հարց․ իսկ արդյո՞ք հայոց լեզուն առհասարակ հնդեւրոպական է։ Թե՞ նրա հնդեւրոպականությունը հետագա ձեռքբերում է, ավելի ուշ շերտ։ Այստեղ հայտնվում է արդեն «արմենների» եւ «հայերի» խնդիրը։ Եւ այլն, եւ այլն։ Ամեն ինչ փոխկապված է, հետեւապես եւ ձեր նկատածը կարող է եւ մեթոդաբանական սխալ չդիտվել։ Այլ սոսկ տարբերակ։ Հայերը կարող են տեղաբնիկ համարվել եթե․ 1. հայերենը ի սկզբանե հնդեւրոպական լեզու է ԵՒ հնդեւրոպական ( ... )

Reply

Re: Մաս չորրորդ mar_amirchanyan April 10 2012, 13:32:26 UTC
Կփորձեմ հնարավորինս սպառիչ պատասխանել Ձեր մեկնաբանությանը ( ... )

Reply

Re: Մաս չորրորդ anonymous April 10 2012, 15:36:14 UTC
Մարիամ ջան,

Կարծում եմ լավ զրույց ստացվեց։ Ձեր վերջին մեկնաբանություններին ես այնքան եմ համաձայն, որ ուրախ կլինեի կենդանի զրույց ունենալ․ կարծում եմ, ցանցայինը այլեւս սպառեց իրեն։ Բանն այն է, որ այնուամենայնիվ որոշ հարցերում համաձայն չեմ, եւ կուզեի բանավիճել, իսկ այլ հարցերում ինքս հարցեր ունեմ, եւ կուզեի լսել ձեր կարծիքը։ Եթե իմ այս ցանկությունը միակողմանի չէ, կխնդրեմ զանգել 091 20 82 069 համարով (եթե իհարկե, դուք Հայաստանում եք բնակվում։-)) հակառակ դեպքում իմ սքայպ-անունն է tarumian Իսկ այս հրապարակում ես երեւի էլ չգրեմ։ Ես առհասարակ չեմ սիրում շփման այս ձեւը։ Բայց համենայն դեպս, շնորհակալություն Արթուրին այս հնարավորությունն ընձեռելու համար։

Ռուբեն

Reply

Re: Մաս չորրորդ mar_amirchanyan April 10 2012, 16:19:50 UTC
Բարի: Մոտակա օրերին ես Ձեզ կզանգահարեմ, և կարող ենք հենց մեր բաժնում քննարկել Ձեզ հուզող հարցերը:

Reply

Re: Մաս չորրորդ lernci April 11 2012, 06:47:39 UTC
Ես եմ շնորհակալ երկուսիդ էլ նման օգտակար քննարկում ծաւալելու համար:

Reply


Leave a comment

Up