Հաւատքի տեսակետից կարծում եմ որ մեզ միայն մի հաւատք է պէտք: Հեթանոսութիւնն իմ պատմութեան անքակտելի մասն է, եւ այն ոգեղեն ուժ է տալիս: Ես երբէք դրանից չեմ հրաժարուի: Բայց երբէք էլ չեմ վերաբերուի որպէս հաւատքի: Իսկ հաղորդման մէջ մասնավորապէս կարեւոր էր այն յանգամանքը, որ քահանան նշեց. քրիստոնեութիւնը ոչ թէ նոր էր, այլ հնի վերականգնումը: Կարծում եմ խօսքը նախահեթանոսական հաւատքի մասին է:
Հա, որքան հասկացայ մէջբերուած է Սլակ Կակոսեանի «Արարատեան դիցաբանութիւն» գրքից: Այդ գիրքն ամբողջութեամբ կարդացել եմ: Ես լսել եմ, որ այստեղ գրուած մի շատ տեղեկութիւնները պարզապէս յօրինուած են եւ հիմնուած չեն յստակ աղբիւրների վրայ: Իսկ տոների հետ կապուած, քահանայի դիտարկումը շատ եմ կարեւորում:
Comments 15
(The comment has been removed)
(The comment has been removed)
(The comment has been removed)
(The comment has been removed)
Հեթանոսութիւնն իմ պատմութեան անքակտելի մասն է, եւ այն ոգեղեն ուժ է տալիս: Ես երբէք դրանից չեմ հրաժարուի: Բայց երբէք էլ չեմ վերաբերուի որպէս հաւատքի:
Իսկ հաղորդման մէջ մասնավորապէս կարեւոր էր այն յանգամանքը, որ քահանան նշեց. քրիստոնեութիւնը ոչ թէ նոր էր, այլ հնի վերականգնումը:
Կարծում եմ խօսքը նախահեթանոսական հաւատքի մասին է:
Reply
Reply
Ես լսել եմ, որ այստեղ գրուած մի շատ տեղեկութիւնները պարզապէս յօրինուած են եւ հիմնուած չեն յստակ աղբիւրների վրայ:
Իսկ տոների հետ կապուած, քահանայի դիտարկումը շատ եմ կարեւորում:
Reply
Reply
Leave a comment