Հրատարակված է Հոկտեմբեր 27, 2006
«Բարեփոխվող» դպրոցը ծանոթ գլխացավ է մեր հասարակության եւ հատկապես ուսուցիչ-աշակերտ-ծնող շրջանակների համար: Բայց երբ առիթ է լինում ուսումնասիրելու այդ գլխացավը, գիտակցում ենք, որ չարորակ ուռուցքի է նման, որ վերջնականապես քայքայելու է դպրոցական եղած պռատ համակարգը: Այս եզրակացությանն ենք գալիս հատկապես խոսելով մարզային
(
Read more... )
Comments 12
(The comment has been removed)
Ու կրթութիւնն այն ոլորտն է, որի հետ խաղալն անթոյլատրելի է:
Ամէն դէպքում խաղի պտուղներն արդէն երեւում են:
Դպրոցներում այսօր անյուսալի վիճակ է: Մենք սերունդներ ենք կորցնում:
Reply
(The comment has been removed)
Այն անհրաժեշտ ատրիբուտ է աւելի լայն հորիզոնները նկատելու համար:
Reply
Reply
Պարզապէս կտրուկ փոփոխութիւնները բերում են իրավիճակի անվերահսկելիութեան, որը նշանակում է քաոս ու կարող է շատ վտանգավոր հետքեր թողնել:
Reply
Reply
Reply
դասարանները մեծ են, և ուսուցիչը անկարող է և զսպել մոտ 25-30 երեխայի և նորմալ դաս անցկացնել...
ուսուցիչը որևէ լծակ չունի երեխայի վրա ազդելու. դպրոցների ֆինանսավորման հիմքում ընկած է աշակերտների թիվը, և ամենալկտի ու անզուսպ երեխային նույնիսկ չեն հեռացնում դպրոցից...
շարունակել կարելի է անվերջ
Reply
Հիշում եմ, մեր ժամանակ Հանրահաշվի գիրք փոխեցին, բայց գրեթէ բոլոր ուսուցիչները հնով էին անցնում:
Գրքի վատ լինելը կայանում էր նրանում, որ ժամանակ քիչ կար գրելու: Այսի՞նքն...
Պարոնայք, խօսքը կրթութեան մասին է: Ինչե՞ր եք դուրս տալիս: Այստեղ ամէն ինչ պիտի յստակ լինի:
Արդիւնքում ահագին սերունդ անգրագէտ մնաց մաթեմատիկայից:
Ինչ որ է, յուսանք, որ յաջող դուրս կը գանք այս կրթական ճգնաժամից:
Ես ուզում եմ գտնել ճանապարհներ, թէ ինչով մենք մեր ներդրումը կարող ենք ունենալ:
Reply
Reply
Հա, մեր Հայոց պատմութիւն դասագրքերն անմխիթար վիճակում են, բայց դրա մասին արդէն շատ է խօսուել, ու կարծում եմ վաղ թէ ուշ այն տեղ կը հասնի:
Reply
Leave a comment