Коли визначення пасажиропотоку ускладнюється

Feb 18, 2014 02:56

Жителі південої частини лівобережжя Києва дістаються робочих місць у центрі або міською електричкою, або Сирецько-Печерською лінією метрополітену. Окрім цього є низка маршрутних таксамоторів. Здавалось би, що начеб-то повноцінне забезпечення центру у нас є. Начеб-то. А щодо вулиці Червоноармійської (вона ж Велика Васильківська) та Антоновича (вона ж Горького)? Кажете, там начеб-то десь недалеко курсує маршрутний таксамотор? Щось не пригадую.
Так от, якщо кількість пасажирів з Дарницького району по бульвару Лесі Українки ще визначити можна, то з працюючими на згаданих односторонніх вулицях виходить непросто.
А звідси й пропозиція - створити маршрут.



Невеличке зауваження. Поки що планується ввести маршрут не для постійного курсування, а лише для виявлення пасажиропотоку. Нижче подається схема.


Звичайно, Великий Васильківський Шлях і без цієї "пропозиції" перевантажений. Також вузькими місцями є Московська площа та Південний міст.
Кількість рухомого складу, звичайно, визначити важко. Для початку буде достатньо двох пар автобусів великої місткості з інтервалом у 15 хвилин.
Якщо виникне бажання зробити цей маршрут повноцінним, то йому можна надати номер №92 або 93.

общественный транспорт, Позняки, Осокорки, автобус, удобство города

Previous post Next post
Up