Вчора їхав 14-м тролейбусом по Жилянській і по Саксаганського назад. Так як вчора була неділя, стихійна парковка була відсутня і виявилося, що на обох вулицях 3 полоси і автобусна. Якщо всіх розігнати і відокремити автобусну полосу бетонними «пузирками», як в Будапешті, але з поправкою на Київ (більшого розміру).
как раз вчера ехал машиной по Саксаганского. между Толстого и Петлюры прямо беда какая-то: слева напарковано в 2,5 ряда, занимает все это безобразие 1,5...2 полосы. шо там в рабочие дни аж бредставить страшно
главное замечание при любом устройстве полос общественного транспорта - это что делать с транспортом, который сломался. это не трамвай, который можно подтолкнуть.
решение довольно простое и, как по мне, однозначное - это разделитель в виде бордюра со скошенными бортиками, через который на малой скорости переехать можно (для эвакуации транспорта), а на большой - нереально. такое есть в ЮАР, забейте по поиску "полоса общественного транспорта ЮАР", картинки.
да, скажете, что могут заехать джипы. могут. но кому удовольствие тянуться за троллейбусами с массой остановок. случаи конечно будут - но немного.
как пилотный вариант оптимальна улица Федорова - она короткая, транспорта общественного много.
Сама по себе идея правильная и нужная, но не для проспекта Победы (тоже самое и на Бажана). Под проспектом идет линия метрополитена, потому выделенная полоса ОТ считаю лишняя. Для какого общественного транспорта? Для маршруток? Такую полосу нужно делать на Саксаганского, Жилянской, Красноармейской, Горького...
по проспекту ганяють кілька тролейбусних маршрутів. думаю, якщо порахувати, то громадським транспортом там їздить людей не менше, ніж на авто, тому можна їм 1/4 проспекту виділити. а з смугами тролейбуси стануть пустішими і відповідно ще більше людей їздитиме там.
При доступной быстрой альтернативе пара троллейбусных маршрутов не стоят того, что-бы зарезать хордовую магистраль через пол города. Все, кто спешит могут воспользоватся метро, кому лень спускаться под землю - велкам в пробку на равных основаниях.
Народ, а хтось з чиновників цей журнальчик хоч інколи читає, чи це просто клуб ентузіастів?)
Чим закінчилась "бородьба" цієї влади з незаконною торгівлею, всі ми бачимо кожного дня в підземних переходах, та біля метро. Транспотні розв'язки, які були так розрекламовані - недобудовані і халтурні. Андріївський - халтура, та ще й знову окупований огидними поліетеленовими лавками і досі не закрили на нього вїзд.
Яка там смуга для громадського транспорту, якшо Попов не може вигнати таргашів з переходів, чи тротуари від бидло-водіїв захистити
стихійка не від Попова залежить, то мєнти. Нивки практично чисті завжди, БЕрестейка теж. на Святошино у підземному переході торгашів дуже мало, в порівнянні з тим, що було. а ось Позняки - гімно як і раніше.
На днях был на Нивках. В переходе торгуют может меньше, чем раньше но принципиально это ничего не меняет. Наверху стихийной торговли нет только потому, что все-все-все свободно место заполонили МАФы. Ж/д переход над северными платформами (проходил на той неделе) - стало еще хуже, чем было раньше.
Подумайте про магістралі Малого Київського Кільця (вул Теліги, вул. Гетьмана, просп. Червонозоряний...). І спробуйте пошукати місця, де зупинки громадського транспорту заважають рухові автомобілів!
Comments 28
( ... )
Reply
Reply
Reply
Reply
решение довольно простое и, как по мне, однозначное - это разделитель в виде бордюра со скошенными бортиками, через который на малой скорости переехать можно (для эвакуации транспорта), а на большой - нереально. такое есть в ЮАР, забейте по поиску "полоса общественного транспорта ЮАР", картинки.
да, скажете, что могут заехать джипы. могут. но кому удовольствие тянуться за троллейбусами с массой остановок. случаи конечно будут - но немного.
как пилотный вариант оптимальна улица Федорова - она короткая, транспорта общественного много.
Reply
Reply
Такую полосу нужно делать на Саксаганского, Жилянской, Красноармейской, Горького...
Reply
думаю, якщо порахувати, то громадським транспортом там їздить людей не менше, ніж на авто, тому можна їм 1/4 проспекту виділити. а з смугами тролейбуси стануть пустішими і відповідно ще більше людей їздитиме там.
Reply
Reply
Reply
Чим закінчилась "бородьба" цієї влади з незаконною торгівлею, всі ми бачимо кожного дня в підземних переходах, та біля метро. Транспотні розв'язки, які були так розрекламовані - недобудовані і халтурні. Андріївський - халтура, та ще й знову окупований огидними поліетеленовими лавками і досі не закрили на нього вїзд.
Яка там смуга для громадського транспорту, якшо Попов не може вигнати таргашів з переходів, чи тротуари від бидло-водіїв захистити
Reply
Reply
Reply
Ну торгівля ок, а МАФи і парковка на тротуарах?...
Reply
(The comment has been removed)
І спробуйте пошукати місця, де зупинки громадського транспорту заважають рухові автомобілів!
Reply
Leave a comment