Как избавить Киев от пробок: рекомедации ГАИ по реконструкции города

Apr 04, 2013 13:11



ГАИ провела анализ дорожно-транспортной ситуации в Киеве по результатам непогоды 22-24 марта, об этом сообщает "Украина Коммунальная".

1) оптимізація мережі маршрутів громадського громадського транспорту з одночасною заміною рухомого складу на автобуси і тролейбуси великої місткості;

2) перегляд маршрутів руху автобусів міжміського та приміського сполучення із забороною їх пересування центральною частиною міста та прив’язкою кінцевих зупинок до найближчих автостанцій або кінцевих станцій метрополітену;

3) заборона заїзду в центральну частину міста окремих категорій автотранспорту;

4) впровадження інтелектуальних систем керування дорожнім рухом, систем відео нагляду та фотофіксації порушень ПДР;

5) запровадження на паралельних вулицях одностороннього руху в протилежних напрямках;

6) створення нових зон паркування транспортних засобів у центральній частині міста виключно поза межами проїзної частини, будівництво "перехоплюючих" паркінгів біля кінцевих станцій метрополітену;

7) впровадження нових логістичних схем з метою нормалізації руху вантажних автомобілів, будівництво транспортних терміналів на в’їздах до столиці;

8) будівництво лівобережної частини міської Великої кільцевої дороги в обхід мікрорайонів Оболонь, Троєщина, забудови Дніпровського та Дарницького районів міста, мікрорайону Осокорки з виходом на вулицю Академіка Заболотного, з будівництвом Південного та Північного транспортних переходів через річку Дніпро;

9) будівництво Великої кільцевої дороги Києва в межах 10-30 км зони від існуючих меж столиці, як об’їзної дороги міста Києва.

Державтоінспекція провела аналіз дорожньо-транспортної ситуації, що склалася у Києві на сьогоднішній день. Приводом для проведення такого дослідження стали наслідки негоди яка бушувала в Україні протягом 22-24 березня. У зв'язку з цим в ДАІ розробили комплекс заходів покликаних покращити дорожньо-транспортну ситуацію на вулицях міста.
Про це «Україні Комунальній» повідомили у прес-службі Департаменту ДАІ МВС.

«На сьогодні вона характеризується низькою пропускною здатністю, постійним виникненням заторів, великою кількістю дорожньо-транспортних пригод. Цьому сприяє і щорічне зростання кількості транспортних засобів, зареєстрованих у столиці, яка на даний час складає понад 1 мільйон одиниць. Ситуацію ускладнює відсутність повноцінної об’їзної дороги, унаслідок чого весь транзитний транспорт спрямовується через місто», - йдеться у повідомленні ДАІ.

У Державтоінспекції відзначають, що така ситуація зумовлена низкою об'єктивних та суб'єктивних факторів. Зокрема, через відсутність кільцевих магістралей та необхідну кількість мостів через Дніпро відбувається постійне скупчення автомобілів (у тому числі транзитних), у центральній частині міста.

Також додають проблем низька пропускна здатність, нераціональні схеми організації дорожнього руху та застосування застарілих методик регулювання транспортних потоків.

Відсутність достатньої кількості місць для тимчасового паркування та постійного зберігання транспортних засобів, і як наслідок припаркований прямо на проїжджій частині транспорт, є одним з основних чинників виникнення заторів. Використання на вулично-дорожній мережі міста пасажирських автобусів малої місткості, непродумана система розміщення зупинок і кінцевих пунктів також додають проблем, відзначають в ДАІ.

Полный текст статьи на сайте "Украина Коммунальная"

дорожная сеть

Previous post Next post
Up