Як я проходила курс Creative Copywriting

Jun 01, 2020 21:45


Навіть трохи сумно, що все завершилося. Адже звикла, що вечір кожного понеділка та середи - лекція Ані Гончарової.

10 лекцій курсу «Креативний копірайтинг» done.

Хоча привід залишатися вдома був не з веселих, була і користь від «домашнього арешту».

…По-перше, багато курсів надали безкоштовний доступ до своїх матеріалів. Я спочатку шкодувала, що вже сплатила половину вартості, адже відкрила для себе Андрія Федоріва - та спрагло дивилася канал Fedoriv. Там щодня викладали по відео «Папа бренда. Тому вагалася, чи потрібно мені ще щось. І чи буде це «щось» корисним та вартісним. Але потім згадала, чого очікую від курсів: зворотного зв’язку та системного навчання. До того ж у мене звільнилися вечори у зв’язку із карантином та відсутністю танців, тому….

…тому, по-друге, я змогла себе повністю присвятити навчанню. Ознайомча лекція розчарувала (невже нічого для мене нового?), усі наступні я ковтала, наче свіже повітря.

Лекції нагадували бесіду з друзями. Саме те, чого найбільше не вистачало на карантині. Тож плюс онлайн навчання - ще й у можливості спілкуватися. А в групі (та, відповідно, у чаті zoom), зібралися студенти не лише з України. Як відмітила Аня, наш чат був найбільш жвавим серед всіх потоків у школі SKVOT. Запитань було так багато, що лекція замість однієї години затягувался на дві.



Виявилося, що онлайн навчання не поступається звичайному. (Щодо цього в мене також були сумніви). Найбільш цінним став матеріал про створення відеореклами та статичної реклами. Давно шукала інформацію щодо цього, але знаходила поверхневі статті.

І знову ж таки, як і у випадку з курсами сценаристки, один із  головних висновків курсу Creative Copywriting - щоб створювати своє, потрібно дивитися, як це роблять інші. «Надивленість» грає визначну роль. Тому якщо хочеш робити гарну рекламу - дивись багато якісної реклами. Все просто.

А ще потрібно бути «культурним пилососом» та всотувати тренди. Шукати ідеї (інсайти) всюди: у серіалах (енциклопедія інсайтів - серіал «Друзі»), поезії, дописах знайомих у соцмережах. Це знадобиться, щоб створювати тексти/постери/відео, що зачіпатимуть за живе.

Previous post Next post
Up