Я виговоритися

Nov 16, 2013 16:14

В інтернеті повно неадекватних людей. І я це відчула на собі. Учасниця спільної закупки у відповідь на виставлений рахунок відповідає ось так ( Read more... )

інтернети, факіншіт

Leave a comment

Comments 21

krotyha November 16 2013, 14:28:17 UTC
Кать, відпиши, що власним коштом вишлеш їй валерянку)))))

і що за кубики?
мо, мені тре;)

Reply

karposhka November 16 2013, 14:31:52 UTC
Я вже відписала ( ... )

Reply

krotyha November 16 2013, 14:36:44 UTC
про "гарного дня" просто чудесно)))))))))

кубики круті, але нам поки такі рано.

Reply

karposhka November 16 2013, 14:38:48 UTC
Ну я тепер за них сама платитиму:)
Приїдуть - побачу наскільки круті:)

Reply


bogoslovorg November 16 2013, 14:33:48 UTC
Її спантеличив знак оклику!!!! )))

Reply

karposhka November 16 2013, 14:37:24 UTC
В фейсбучку вже вказали на це:)

Афігєєєть!!!!!
Ужас)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

Reply

krotyha November 16 2013, 14:41:08 UTC
тобто?
реально знак оклику? О_0

Reply

bogoslovorg November 16 2013, 14:41:54 UTC
ну, люди дуже дивні створіння. якщо я напишу вам цілком нейтральше речення у кінці зі знаком оклику, ви можете образитися, а ось коли якусь кицю, то ви зможете подумати, що я до вас заграю. це теж треба враховувати, скаладаючи бізнес план = ^___^=

Reply


velvetvampiress November 16 2013, 15:01:24 UTC
Взагалі справді наказово звучить і якби поставити "будь-ласка" хоча б з якогось боку речення була б інша тональність, ну і просто вічливо:)
Хоча відмовлятись від оплати при таких термінах і причині дуже інфантильно і негарно.
П.с кубіки візьму, якщо вільні:)

Reply

karposhka November 16 2013, 15:05:05 UTC
Я сиділа, і як робот копіювала і вставляла, рахувала суми і т.д.
Мабуть аналітичне мислення включилось, ну і хотілось щоб чітко і по суті.

Але ввічливості в майбутньому додаватиму більше, вже побачила статистику якце люди сприймають:)

Пишу тобі в приват.

Reply

velvetvampiress November 16 2013, 15:13:59 UTC
Та людину як не бачиш, то включається уява. А уява - вона така:)!

Reply


angel_olya November 16 2013, 15:32:43 UTC
Тут влезу у Вас, у меня есть объявление с товарами из Германии под заказ, где описаны условия покупки. Человек спросил - есть ли в наличии, я ответила просто - добрый день, товар под заказ, сроки ожидания 2-3 недели. Назвали хамовитым продавцом, ааа :) Неадекватных, особенно после магнитных бурь, многоооооо....

Reply


pacis November 16 2013, 16:19:53 UTC
Нуууу, я не критикую, але тон таки наказовий )))) Але я не звертаю уваги в основному на таке.

Я би скорегувала (я заморочна тьотка колишній манагер і т.п.):
"Доброго дня! (або Вітаю, або Привіт, будь-що)

Ваше замовлення на суму .....
Прохання оплатити на карту Приватбанка .... до ....
Після оплати обов"язково повідомьте мені точну суму і час оплати.

Дякую."

Якщо людина провтикала терміни, я би їй не писала, в принципі, просто якщо нема оплати, то і товар людині не замовляєш... Ну, або сама вирішуєш, замовляти чи ні.

І якби мені написали "Дорогенька Ірина", мене б скоробило, але врешті решт, дівчина також тобі написала образливого листа...

Reply

pacis November 16 2013, 16:23:15 UTC
У мене була колега з Росії, яка писала у такому ж стилі, як ти. І власне, вона при знайомсті виявилася класною, але тітка авторитарна, і каже, що немає часу на ревернаси, по-перше, а по-друге, так процес йде швидше.
Хоча я притримуюся іншої точки зору. Я схильна до реверансів ))

Reply


Leave a comment

Up