Другий день. Сан-Стефан і Будва

Aug 30, 2011 22:32

Зранку посварилися трохи з нашою турфірмою. Достукалися в Київ до туроператора, проблему пообіцяли вирішити. Але приймаюча сторона, фірма Пілон, мало того, що не поселила в номер, тобто не отримала підтвердження того, що нас все влаштовує, так ще і відмовилась вирішувати наші проблеми. Тьфу на них.

Посварилися і вирішили, що все саме устаканиться і не треба паритись. Поснідали в кафешці недалеко, добре, що було з чого вибирати. Офіціант трохи вчив нас сербської мови. Ще там були гарні кошенята, які випрошували у мене сосиски. Я їла англійський сніданок - яєшня з сосисками і помідорами. А Андрій взяв молочну кашу, мюслі з йогуртом і пиріжок піту. Як це все в нього помістилося!

Гуляли по Сан-Стефану, фоткали. Дуже живописно. Потім взяли свої тапки для гальки і пішли купатися. Вода в Адріатичному морі солоніша, ніж в Чорному.

На фото: острів-готель Светі Стефан і його пляж. Вхід на пляж стороннім коштує 70 євро. Ящірка грілася на сходах. Я спочатку подумала, що це загублена іграшка. Такого кольору там вода. Цікавий водопровідний люк.

Побули пару годин на пляжі і поїхали в Будву. Туди ходять автобуси кожні 10 хвилин. Автобуси всі з кондиціонером, зручні і в них мало людей. В Будві дуже багато туристів. Особливо з Росії. Хоч десь хотілося побути без співвітчизників і нашого менталітету, але вони скрізь. В Будві пообідали. Вдарили по морепродуктам. Я їла різотто, а Андрій - пасту. Ще взяли грецький салат. Порції великі і все таке смачне! Я перший раз в житті їла маслини! Знайшли ринок і купили пршут і смокви - інжир. На пошті відправили батькам відкритки. А коли приїхали додому, нам подзвонили з турагентства і переселили в сусідне село в номер з видом на море. Тут є все: кухня, балкон, сейф, посуд, сушилка для речей, кондиціонер, мило і шампуні. Вечеряли вином, закритим пивною кришкою, пршутом, інжиром і персиками. А завтра ще кудись поїдемо. Купили розмовник і вчимо сербську.

На фото: Я в старому місті в Будві. Макет парусника на набережній. Яхти, припарковані на набережній в Будві. Напис сербською. Правда, все зрозуміло? Такі величезні пальми ростуть на вулицях. Знаки пішохідного переходу відрізняються від наших. Вперше побачила, як ростуть гранати. Молоді вина закривають пивною кришкою. Бачити це було дуже незвично.

про мене, мої мандрівки, їжа, коти, вперше