Куди піти вчитися на блоґера?

Feb 08, 2010 15:53


Сучасний світ живе у добу інформаційних технологій та початку панування web 2.0, коли людина є виробником контенту (інформаційного продукту). Світське суспільство активно досліджує та застосовує ці технології. Церква теж ситуативно починає проявляти інтерес до новітніх медіа. Хтось з християнських спільнот краще, а хтось - гірше.

Християни завжди наголошують про наявність особливої місії - донесенні Слова Божого до краю землі. Блоґінг, який вже виріс із суто електронного щоденника до стилю публіцистики, є прекрасною можливістю запропонувати світові альтернативний, інший погляд. Проте крім бажання потрібно ще знати та вміти реалізувати свої ідеї.

Сьогодні в нашому суспільстві багато йдеться про блоґінг, громадянську журналістику - їхню важливість, перспективність, впливовість тощо. Але крім того «що робити», ніхто не говорить «як саме робити». На жаль, євангельські християни (та й взагалі усі практикуючи віруючі, а не Christian in name only) представлені у блоґосфері не належним чином.

Проект Академія блоґослов’я виник як апогей потреби у навчанні християн блоґінгу*. Автор проекту є власник цього ЖЖ, який по праву може вважати себе відомим і авторитетним блоґером. Крім власної ЖеЖешки пан Малуха мав причетність до просування Києва до нової версії гри «Монополія» та інших інтернет-кампаній.

Співкерівником  Академії є випускник Школи журналістики Києво-Могилянської Академії та НПУ ім.. Драгоманова, нині аспірант Національного інституту стратегічних досліджень, журналіст (публікувався на «Українській правді», «Подробностях») Сергій Климович klim_ov_ich .

Курс є унікальною (не побоїмося зазначити про відсутність аналогів на пострадянському просторі) авторською розробкою у форматі дистанційного навчання. Його цінність полягає у максимальному прикладному призначенні (хоча лишаємо місце для основополагаючих  тем).

Курс складатиметься із тематичних розділів, основним з яких є «контент», «френдинг», «специфіка  блоґосфери».

Ми навчимо "учнів" складовим елементам та психологічним особливостям дискусії, покращенню якості власного контенту, його плануванню. Збільшення кількості та покращення якості читачів та коментарів щоденника студента.

Навчимо «концепції військової флотилії»: комплексне застосування блогів-дзеркал, мікроблоґів, соціальних мереж, відеоблоґу, аудіоподкастингу тощо для просування «флагману» - особистого бренду.

Студенти Академії щотижня отримуватимуть від викладачів текст по темі з ілюстраціями (презентація уPowerpoint) та додатковою літературою (стаття, відскановані сторінки із книг). 90-95% завдань складатимуться із коментування, написання відповідних (за характером, тематикою, акцентуванню тощо) постів, збільшення читачів, проведення інтернет-кампаній. На кожне виконане завдання буде надаватися оцінка викладачів, коментарі та поради щодо покращення навичків.

Оскільки ми поки що піонери, вибудовуємо курс, формуємо програму та її зміст, не маємо досвіду, то перший набір вирішили зробити безкоштовним (ваша оплатою стане коментування та цитування). У майбутньому планується вихід на більш серйозний рівень - ребрендінг, корпоративний блоґ/сайт, поповнення бібліотеки новітніми дослідженнями з новітніх медіа, - отже, оплата курсу стане інвестиціями.

Для вступу до Академії необхідно заповнити та надіслати анкету (звертатися за адресою jesfor.malukha@gmail.com) до першого березня (вже початок навчання). Орієнтовна оптимальна кількість учасників проекту складатиме 25 чоловік. У разі надходження більшої кількості заявок буде влаштований конкурсний відбір (стосуватиметься останніх зареєстрованих кандидатів). Тому якомога швидше подавайте заявки на участь. Вже записалися 3 людини.


Тематика курсу:

Розділ І. Ґрунт та стовпи новітніх медіа (фундаментальна частина курсу)

Вступ до курсу. Доба, в якій ми живемо;

Громадянська журналістика;

Соціальні мережі;

Christianity 2.0;

Цензура, конфлікти, звільнення;

Етика;

Платформа чи stand alone;

Блоґери як субкультура;

Типологізація блоґерів;

Особистості (celebrity) в ЖЖ;

Соціально-культурні особливості анломовного, російськомовного, україномовного сегменту.

Розділ ІІ. Контент

Контент як відображення концепції та реалізація місії блоґу;

Планування змісту;

Жанри;

Фото, відео, подкаст.

Розділ ІІІ. Френдинг

Види френдполітики;

Кількість та якість читачів;

Антикризовий френдинг / реанімація френдів.

Розділ IV. Блоґерська полеміка

Коментування (принципи та правила дискусії, холівори, тролінг тощо);

Якість чи суцільний флуд.

Розділ V. Мікроблоґінг

Twitter

Розділ VI. Промоція 2.0

Медіамаркетинг;

Медіалобіювання;

«Винести в топ»;

Меми.

Розділ VII. Технічне навантаження

SEO, SMO;

HTML.

*нахил робитиметься перш за все на особистий, приватний блоґ

web 2.0, livejournal

Previous post Next post
Up